Waar komt jouw naam vandaan |
Obliv1on Senior lid WMRindex: 151 OTindex: 34
|
Obliv1on
ik geloof dat het een overdrive is van een aeon uit final fantasy X, en de 1 erin omdat ik nr 1 ben natuurlijk. Gebruik het ook bij andere formums en spelen |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Kpuc - ze had al een vriend. |
|
mafkeezz Senior lid WMRindex: 240 OTindex: 29 Wnplts: Rotterdam
|
ma-f-keezz:
ma: 1e 2 letters van mn naam (marc) f: flierejeppen (waarom ben ik nog niet achter) keezz: zo heette mn opa (rip) |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Quote mafkeezz: ma-f-keezz:
ma: 1e 2 letters van mn naam (marc) f: flierejeppen (waarom ben ik nog niet achter) keezz: zo heette mn opa (rip) Die zit anders in elkaar dan je zou verwachten |
|
BugsB Actief lid WMRindex: 56 OTindex: 67 Wnplts: Putte
|
Ik wilde zeggen: "kijk maar naar m'n plaatje", maar hihi die heb ik hier niet Maar het komt van waar het op lijkt...dat konijn jah Ben nog steeds gek op die tekenfilmpjes, die humor is echt hard, vind ik leuk |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote mafkeezz: ma-f-keezz:
ma: 1e 2 letters van mn naam (marc) f: flierejeppen (waarom ben ik nog niet achter) keezz: zo heette mn opa (rip) Je komt uit friesland dus |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote Cee-N-Cee: Quote mafkeezz: ma-f-keezz:
ma: 1e 2 letters van mn naam (marc) f: flierejeppen (waarom ben ik nog niet achter) keezz: zo heette mn opa (rip) Je komt uit friesland dus Fryslan boppe. |
|
Little_Fish Lid WMRindex: 6 OTindex: 133 Wnplts: Leeuwarden
|
WAar uit friesland? |
|
Brie Erelid
WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Mn echte naam is brigitte.. afkorting = brie Kword trouwens ook vaak briekaas genoemd . Alleen vind ik dat niet helemaal geslaagd |
|
Arthas Senior lid WMRindex: 167 OTindex: 185 Wnplts: Winterswij
|
Mijn naam laat ik raden door de Warcraft spelers onder ons |
|
gothic Erelid
WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
Ik ben gothic dus vandaar mijn naam. Mijn echte naam komt uit Friesland en is afgeleid van Catharina. |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote gothic: Ik ben gothic dus vandaar mijn naam. Mijn echte naam komt uit Friesland en is afgeleid van Catharina. mijn ex is gothic en het Catharina (word jij ook altijd Cat genoemd? ) |
|
gothic Erelid
WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
nee, catharina is ook niet mijn doopnaam, het is alleen van die naam afgeleid. |
|
supernoek Senior lid WMRindex: 826 OTindex: 164 Wnplts: wildervank
|
ik ben een superheld vandaar (oke ff eerlijk t is een bijnaam) |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
lang verhaal: vroeger toen ik nog in Amerika woonde (toen ik 1 was waren we daarnaartoe verhuist) toen zei ik altijd dat ik Dracey (lees reesie) heette ipv Andreas en op een andere forum zei een vriend van mij: waarom noem jejezelf niet Andreesie? (eerste deel van Andreas, en laatste deel is Dreesie) weten jullie het ook... oja, ik kom ook út Fryslân (nou ja, me ouders iig) |
|
smurfje Senior lid WMRindex: 180 OTindex: 142 Wnplts: zwijndrech
|
ik wordt door mijn vrienden vaak smurf genoemd, vandaar.. |
|
Lastig4 Junior lid WMRindex: 1 OTindex: 42 Wnplts: Groningen
|
Achternaam: Last |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
@lastig, ben je ook lastig |
|
Lastig4 Junior lid WMRindex: 1 OTindex: 42 Wnplts: Groningen
|
Bah wat flauw.... |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
1 april he |
|
Zwelgje Erelid
WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Het is mijn echte voornaam. verbastering van de voornaam van mijn oma. |
|
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
D:voorletter K:achternaamletter kleur |
|
Aranarth Senior lid WMRindex: 211 OTindex: 271 Wnplts: Schiedam
|
aranarth is/was de overoverbetoverbetbetoverbet dinges van aragorn, uit die leuke film ver een ringetje. Zelf gelezen in de appendix van mijn uberdikke boek ervan |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Naaoomii, gewoon de klinkers dubbel.. Mijn echte naam betkend lieflijk.. Heb ik een keer opgezocht |
|
Kriebeltje Erelid
WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Haawaaii |
|