Waar komt jouw naam vandaan |
mr-mouse Erelid
WMRindex: 1.265 OTindex: 81 S |
Mouse al vanaf dat ik een jaartje of 12 was. Vrienden van mij noemden mij zo en zelfs mijn ouders gingen mij zo noemen. Toen ik 20 was heb ik dus zelfs een mouse op mijn arm laten tatooëren. Mouse is kortweg een verbastering van Maurice. En Mr omdat er al vaak al iemand is op sites die zig al als mouse heeft geregistreerd. @ Gitte: Is zeker een verbastering van Brigitte @ Brie: Lol net als m'n zus die noem ik ook zo |
|
Rupea Actief lid WMRindex: 73 OTindex: 95 Wnplts: Maassluis S |
Rupea.. Ik heb mezelf vernoemd naar een dorpje in Roemenie en naar de website van mijn zus www.rupea.nlOm maar eens aan te geven dat ik compleet acter dat actie sta: Zie de site |
|
Aydin89 Junior lid WMRindex: 1 OTindex: 1 Wnplts: Hillegom S |
waar mijn nickname vandaan komt? oorspronkelijk uit turkije en k ken het weer door een kat |
|
nietmeer
|
mijn nickname, is gewoon mijn voornaam, ik ben zooo slecht om een nickname te bedenken en ik ken niemand met dezelfde voornaam als ik (ja Yfke Sturm ) dus vandaar deze nickname |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
da's nog niks hoor... ken iemand die ooit op een engels forum is geweigerd omdat zn naam-achternaam daar iets vreemds betekenen... Heeft zich toen echt anders moeten noemen... had ik dus mazzel met mn naam... |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
spreek je Yfke uit als ijfke, of als ifke ? |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Mijn broer noemde ze altijd Sto en ik werd dan mini Sto maar ik heb maar Sto genomen |
|
Kriebeltje Erelid
WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Waar mijn naam vandaan komt? Geen idee, je moet toch wat verzinnen |
|
Refugee Senior lid WMRindex: 171 OTindex: 247 Wnplts: Ridderkerk S |
Van Een Liedje... xD |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Zelf bedacht... |
|
Kriebeltje Erelid
WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Orgineel, Lucky |
|
pietjevlip Oudgediende
|
kun je ertegen? of juist niet? |
|
nietmeer
|
Quote Williebillie: spreek je Yfke uit als ijfke, of als ifke ? als iefke, eigenlijk |
|
pietjevlip Oudgediende
|
grappig... dat zei ik direct goed dus... |
|
nietmeer
|
Quote pietjevlip: grappig... dat zei ik direct goed dus... heb je geprobeert mijn naam uit te spreken dan ofzow?? |
|
pietjevlip Oudgediende
|
dat doe ik met elke naam... ff kijken hoe het klinkt... er zitten trouwens een aantal verschrikkingen tussen hiero...
Ik doe dat omdat het soms best belangrijk is... in mn eigen geval bijvoorbeeld... veel mensen zeggen flip... terwijl bij mij die V heel belangrijk is... |
|
nietmeer
|
Pietje: die van mij zeker? |
|
pietjevlip Oudgediende
|
dat is er inderdaad eentje
mu-ad-dip Moe-aad-diep Mwadip
en nog wel een paar uitspraken... |
|
nietmeer
|
veel mensen die mijn naam voor het eerst zien maken van de Y een ij...in het begin kon ik daar echt niet tegen! waarom? weet ik eigenlijk niet maar goed, nu weten de meeste mensen hier hoe je het wél moet uitspreken;) |
|
gouda terror Senior lid WMRindex: 650 OTindex: 29 Wnplts: Gouda
|
van mijn woonplaats. |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote Refugee: Van Een Liedje... xD laat me raden, U2? |
|
Henise Oudgediende
WMRindex: 6.287 OTindex: 6.684
|
Na het bijwonen van een vergadering kreeg ik de notulen en begreep ik, dat de notulist mijn naam niet goed verstaan had. Hij had een vreemde combinatie van letters van mijn voor-en achternaam gemaakt.Die echte combinatie is ongebruikelijk, dus begrijpelijk. Ik vond Henise wel leuk, vandaar. |
|
Shinki Erelid
WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
Ik moest toch iets verzinnen. meestal heet ik Getman0, Arcablast of J.C.R.M. |
|
Roselien Erelid
WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
RoselienMijn vader had een vooruit ziende blik. Mij is zo vaak een rozentuin belooft |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Hoe ik aan mijn naam kom staat op mijn blog met de uitleg erbij |
|