|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Quote Kriebeltje: Slaap lekker, slaapkoppen  Ik kruip zo bij Anna in bed     Doei Kriebel en geef Anna maar een  van me  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Welterusten Regie  |
|
Regie
Erelid
 WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Peter Willemse: @Ikkebv. mijn indexpagina staat op mijn profiel onder homepage  Zet de code in de javascriptelements eens in comment-tekens, zoals dat ook bij de style-elements gebeurt.. Edit: dan bedoel ik de HTML-comment tekens  |
|
nietmeer
|
|
|
Regie
Erelid
 WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Quote positivily: slaap lekker regie    ;w Dank je  Jij ook   Doeii iedereen    |
|
WMR-kok
Oudgediende
Slaap ze Kriebeltje en Anna  @Ikke hoe bedoel je? |
|
WMR-kok
Oudgediende
Hoi Posi |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
T is saai hiero..  |
|
nietmeer
|
hoi en doei pw   want ik ben er ook weer vandoor  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik ga naar de nachtvlucht. Zo te horen staat ze daar te wachten op bier.  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Nou bijvoorbeeld als je kijkt naar het style-element op regel 18, dan zie je dat na het element gelijk een html-comment wordt ingevoerd, en vlak voor het element-eind op regel 29 wordt dat comment beeindigd. Dit voorkomt dat de validator (en de browser) de CSS als HTML zien en dus errors teruggeven. Hetzelfde wordt gedaan bij javascript.. Dus na <script ...> plaats je <!-- en voor </script> plaats je --> Ik kan trouwens aanbevelen om alle javascript in aparte bestanden te zetten, dat verbetert de leesbaarheid enorm... En het gebruik van inspringingen bij geneste code is ook een goede gewoonte  |
|
Igor Erelid
 WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
 ... ik ben net in "Cafe De Nachtvlucht" geweest, maar daar is niet eens bediening ... slechts 'gekriebel'  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Zo, nu hier maar eens de boel opengooien..... Goeiesmorgens "allemaal"   *Nog niemand aanwezig dus maar een senseo gepakt*  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Môge C  tje....Koffie zekers????;) |
|
nietmeer
|
Hey Ron,  Graag  Heb je nog een emmer? |
|
RonHunter
Oud Moderator
Tsssss, schenk ik in voor je ,ben je ineens pleite....Heb hem zelf maar opgedronken. Hier een soepkom senseo  |
|
nietmeer
|
Quote RonHunter: Tsssss, schenk ik in voor je ,ben je ineens pleite....Heb hem zelf maar opgedronken. Hier een soepkom senseo  Sorry hoor... ouderlijke plichten vervullen  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Goedemorgen deze morgen aan alle aanwezigen  |
|
nietmeer
|
Quote berniew: Goedemorgen deze morgen aan alle aanwezigen  Wat is er goed aan ?  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
|
|
nietmeer
|
|
|
RonHunter
Oud Moderator
Goeiesmorgens Zuwe   ,môge Berniew *BOINK* Koffie???? |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Quote Cootje68: Quote berniew: Goedemorgen deze morgen aan alle aanwezigen  Wat is er goed aan ?  Het zonnetje schijnt, ik heb lekker geslapen, ben vrolijk en blij... dus dat is er allemaal goed aan deze dag  Vind je de dinsdag ook niet leuk? |
|