|
nietmeer
|
@berniew: het zonnetje schijnt, maar ik heb kippenvel... Verder is het hier weer een reguliere werkdag  zoals voor ieder thuisblijvende moeder  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Cootje68: Voor mij is het ook een gewone werkdag (ookal ben ik geen thuisblijvende moeder) en kom op: begin de dag met lach  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
*Loopt naar Cootje toe met een bord met 2 warme harde broodjes ham/kaas* "Hierzo moppie,tegen kippevel"   |
|
nietmeer
|
;) 'k doe mijn best  |
|
|
Quote Cootje68: ;) 'k doe mijn best  En meer kun je niet doen... Oke, wie helpt me ff van al de cliche's, die ik er vanmorgen uit schijn te gooien, af??  |
|
nietmeer
|
Quote RonHunter: *Loopt naar Cootje toe met een bord met 2 warme harde broodjes ham/kaas* "Hierzo moppie,tegen kippevel"    Brandstof  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Vroeg opstaan zou verboden moeten worden  |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Vroeg opstaan zou verboden moeten worden  Ken het gevoel  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Quote Cee-N-Cee: Vroeg opstaan zou verboden moeten worden  Ook een goeie morgen Arne   |
|
nietmeer
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
RonHunter
Oud Moderator
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik ga dr ook weer vandoor.. De stalen ros moet van stal gehaald worden  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Mzzl C... *BOINK*
|
|
|
Gaat iedereen weg?  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Niet iedereen kan op het gemak achter zijn/haar PC blijven zitten berniew....   |
|
|
Dat is zo  Maar goed, een beetje ontspanning is wel eens nodig (tijdens werktijd)  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Ik heb vakantie, dus geen werk voor mij de komende 3 weken.  |
|
|
Haha, sorry dat ik in je vakantie het W-woord noemde Ik zit nu op bij afstuudeerbedrijf en als alles goed gaat heb ik in september vakantie Maarja, heb je nog plannen voor die 3 weken vakantie van je?? |
|
RonHunter
Oud Moderator
Nee hoor, thuis een beetje klussen,das wel weer eens nodig. Verders zien we wel.  |
|
|
aha, grotendeels een relax-vakantie dus  Alleen een beetje rottig van het weer van de laatste tijd  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Dat ben ik gewoon in dit waterland....kan toch geen hete zon hebben dus geef er niet zo veel om. Als het maar droog en aangenaam van temperatuur is vind ik het al lang goed.  |
|
|
Nou, ik weet niet hoe het bij jou zit  maar hier was t de laatste tijd nou niet bepaald droog  Maar goed, ik hou goede moed  Wat voor klusjes moet je allemaal doen?  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Ik woon in Zeeland, daar is water niet weg te denken en wat die klusjes betreft is het schilderen en de badkamer eens een goede beurt geven. Misschien dat ik in een gekke bui er een ligbad inzet..... |
|
|
Mja, het heet niet voor niets Zeeland;) Maar dat is dan wel een hele gekke bui als je er een ligbad in gaat zetten  Daar heel wat vakantietijd inzitten toch? |
|