|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Hoe heet wie Roosje????? |
|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Quote Cootje68: @Roselien: als je een link wilt plaatsen kun je het doen door nl. weg te halen en dan tussen link te plaatsen. Als je 'm wilt linken met een woordje zoals ik gedaan heb doe je woordjeSimpel toch? Dank je wel cootje  |
|
Roselien Erelid
|
Quote RonHunter: Hoe heet wie Roosje????? Nou je was zo lang weg lol |
|
nietmeer
|
In FAQ staat het nog duidelijker...Kijk maar eens bij: Linken naar een andere website |
|
RonHunter
Oud Moderator
@Roselien, ze is een hij en hij is Spike,onze hond.....Die moest er ook even uit.  |
|
Roselien Erelid
|
Quote Cootje68: In FAQ staat het nog duidelijker...Kijk maar eens bij: Linken naar een andere website Ik weet het cootje maar ik heb slechte ogen. Ik kan dus de letters onder het reaktie blog maar met moeite lezen. In mijn geval is een link copieren en plakken dan even makkelijker. Sommige hier weten dat. Ik hoop dat je me niet kwalijk neemt.  |
|
Roselien Erelid
|
Quote RonHunter: @Roselien, ze is een hij en hij is Spike,onze hond.....Die moest er ook even uit.  Dus als ik het goed begrijp heb ik een lege kruk zitten kussen?  Vandaar dat er geen rode lettertjes onder stonden Kpuc wist wel beter |
|
nietmeer
|
@Roselien: Is niet erg hoor... wilde je alleen helpen. Maar zo kan het ook  |
|
Roselien Erelid
|
Quote Cootje68: @Roselien: Is niet erg hoor... wilde je alleen helpen. Maar zo kan het ook  **HUG** Samen komen we er wel  |
|
nietmeer
|
Quote Roselien: Quote Cootje68: @Roselien: Is niet erg hoor... wilde je alleen helpen. Maar zo kan het ook  **HUG** Samen komen we er wel   komt helemaal goed  samen zijn we sterk  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Ojee, de vrouwenbeweging wordt opgericht bij WMR  |
|
Roselien Erelid
|
@ iedereen De tijd is helaas gekomen om de bar te verlaten, ik moet weer verder aan het werk, kwerk thuis dus ik kan jullie blijven volgen  Tot de volgende kop koffie  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Ron: run for your life!!!!!! |
|
|
@Roselien: succes met werken!!!! en tot straks??;)  |
|
Roselien Erelid
|
Quote RonHunter: Ojee, de vrouwenbeweging wordt opgericht bij WMR  Ja Strijden voor gelijkheid tussen man en vrouw heb ik me laten vertellen .... het is er verboden voor mannen whaaa wha ha ha  |
|
Roselien Erelid
|
Quote berniew: @Roselien: succes met werken!!!! en tot straks??;)  Tot zo berniew  |
|
Roselien Erelid
|
PS Ron ik heb gemist in mijn blog  |
|
nietmeer
|
 tot straks Roselien  |
|
Roselien Erelid
|
Quote Cootje68:  tot straks Roselien  Tot straks Cootje  |
|
RonHunter
Oud Moderator
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
.. En toen werkte je muis niet meer  |
|
|
@Ron: En gelijk heb je  Maar volgens mij zijn de vrouwen momenteel in de minderheid in dit topic  haha @Jannick: je hebt ook elke dag wat met je pc  tijd voor een nieuwe?  |
|
nietmeer
|
Quote RonHunter: Bye Roosje   berniew; ik en wegrennen.....je ken me nog niet zekers  Als vrouwen gaan samenspannen wil ik daar nog geeneens in de buurt zijn,LEVENSGEVAARLIJK.   Ik heb je anders een tijd terug niet horen klagen, toen Positivily en ik samen met je aan het stoeien waren  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Nieuwe? Nahhh, deze pc uit 2de kwartaal 2005, daar liep nog Vista op..  |
|
|
@Jannick: Jups, daar LIEP vista op  Heb je dat inmiddels ook weer aan de praat gekregen?? of zit je nog steeds op W2K?  |
|