|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
@Cootje, dat was heel wat anders, dat was gewoon.......  Hemels dus  |
|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Quote Cootje68: Quote RonHunter: Bye Roosje   @berniew; ik en wegrennen.....je ken me nog niet zekers  Als vrouwen gaan samenspannen wil ik daar nog geeneens in de buurt zijn,LEVENSGEVAARLIJK.   Ik heb je anders een tijd terug niet horen klagen, toen Positivily en ik samen met je aan het stoeien waren  Rode letters graag (((Kpuc))))!! Nu ga ik echt  |
|
nietmeer
|
Ik ga ook eventjes aan de slag... Tot laters allemaal  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Nja, klopt, daar LIEP Vista op..  .. En nu ztik nog op W2k, vanochtend tijdens het opstarten had ik het zover gekregen om bij "winlogom.exe" (Ja, met die M) en nog iets anders een foutmelding te krijgen, maar toch   |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Dag cootje, dag roselien  haha  wat een leegloop weer  |
|
|
@Jannick: hahahaha  meen je niet, met die M haha  Owja, logisch  de M van M$crosoft  |
|
Jannick
Oudgediende
Ja, dat andere wat nodig is bij het aanmelden is "winlogon.exe"..   |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Bye C  tje |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
doei cootje en Jannick! hallo rest van WMR! |
|
|
LOL waarom proberen te repareren?? Waarom niet gewoon alles eraf gooien en t opnieuw installeren?  |
|
|
Doei jannick en hallo gitte  |
|
Jannick
Oudgediende
Dan ben ik al mijn bestanden kwijt, en ik had net zo'n mooie backup klaarstaan om te branden, alleen de brander ligt nog bij Elro en Less..   |
|
|
@Jannick: whahaha, dat is altijd zo  op t moment dat je geen backup hebt gaat t mis  haha Maarja, veel plezier met t wassen van de kamer van je broer  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Jannick: Dan ben ik al mijn bestanden kwijt, en ik had net zo'n mooie backup klaarstaan om te branden, alleen de brander ligt nog bij Elro en Less..   mannen.... *zucht* ga naar de mediamarkt of zo en haal daar een brander (dvd of cd). die kosten bijna niks meer tegenwoordig. |
|
|
@Gitte: je komt een beetje gefrustreerd over qua mannen  hahaha |
|
Zwelgje Erelid
Quote berniew: Gitte: je komt een beetje gefrustreerd over qua mannen  hahaha valt mee. kom meer gefrusteerd over door de weinige vrije tijd die ik momenteel heb. |
|
|
Gitte: Nog ff 34 dagen volhouden  Maar ik snap je  ik moet nog 3 weken er keihard tegen aan voordat ik vakantie heb |
|
Zwelgje Erelid
Quote berniew: Gitte: Nog ff 34 dagen volhouden  Maar ik snap je  ik moet nog 3 weken er keihard tegen aan voordat ik vakantie heb dat het nog 34 dagen duurt is niet zo erg, maar het feit dat ik bijna slapend achter mijn bureau zit wel. denk dat ik morgen of overmorgen vrij vraag. even bijtanken. |
|
|
Gitte: ja dat is idd minder Misschien dat een paar bakken koffie helpen?? Wat voor werk doe je btw?? |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Goedemorgen allemaal  |
|
|
*wordt wakker, kijkt op en ziet ikky staan* Goeiemorgen Ikky!!!!!!!!!!  |
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
*komt brak 't café binnen*
goede morgen allemaal
*zakt in elkaar en slaapt verder op de grond* |
|
|
*zet de frituurpan aan en de geuren hiervan verspreiden zich door t cafe, richting casboy's neus* |
|