|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Quote Blend: Kan iemand mij uitleggen wat een sales support engineer spectroscopy doet?  Je bent verkoopondersteuning  |
|
Goodgirl Senior lid WMRindex: 326 OTindex: 1.076 Wnplts: Utrecht S |
Quote Blend: Kan iemand mij uitleggen wat een sales support engineer spectroscopy doet?  een wat?   |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Hoskeu: Quote puppy: Quote Hoskeu: Sorry puppy... hoe kan ik dat nou zeggen tegen de beste puppy van stal  ...  Nou idd, hoe durf je  Ik weet het ook niet... het was in een bui van accute verstandsverbijstering denk ik...  Nou dat moet wel! Daar zullen we het maar op houden. Jij word tenslotte ook al een dagje ouder  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@LM Ik dacht altijd dat spectroscopy iets met sterren kijken te maken had?  Ik kwam deze term ergens tegen op een vacature-site  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Stelletje eikelbijters! Msn gehakt.. |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Cee-N-Cee: Stelletje eikelbijters! Msn gehakt.. ??? |
|
Blend
Oud Moderator
Quote Cee-N-Cee: Stelletje eikelbijters! Msn gehakt.. Waren de kastanjes op?  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote puppy: Quote Hoskeu: Ik weet het ook niet... het was in een bui van accute verstandsverbijstering denk ik...  Nou dat moet wel! Daar zullen we het maar op houden. Jij word tenslotte ook al een dagje ouder  Nouja... lichamelijk wordt ik idd al weer bijna 25...  Maar dat zegt natuurlijk niets over de geestelijke gesteldheid/leeftijd...  |
|
Cee, je hebt me niet eens bedankt voor het eitje   |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Stelletje eikelbijters! Msn gehakt.. Van Sonja moet je runder gehakt eten... zit minder vet in...  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Cee-N-Cee: Stelletje eikelbijters! Msn gehakt.. Je bent wel gewoon online?  (op msn dan he) |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
ik probeer mijn mini hunk iin slaap te wiegen maar het wil niet echt lukken  |
|
Quote Mier: ik probeer mijn mini hunk iin slaap te wiegen maar het wil niet echt lukken  misschien helpt zingen?  |
|
ik ga even eten doeiii  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Goodgirl: Quote Mier: ik probeer mijn mini hunk iin slaap te wiegen maar het wil niet echt lukken  misschien helpt zingen?  Volgens mij heeft Kpuc zo een houten hamer op zijn nachtkastje liggen dat ik wel eens ergens heb gelezen... mischien mag je die lenen... die is wel effectief geloof ik...  |
|
Mier Oudgediende
@ Goodgirl heb Enya er al op met fairytale da tis een beetje een slaapliedje hij slaapt al bijna  hij huilt in iedergeval niet meer  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Goodgirl: Quote Mier: ik probeer mijn mini hunk iin slaap te wiegen maar het wil niet echt lukken  misschien helpt zingen?  of tik zn hoofje tegen de wasbak  oke, foute opmerking  maar ik kon hem niet laten |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Hoskeu: Quote Goodgirl: Quote Mier: ik probeer mijn mini hunk iin slaap te wiegen maar het wil niet echt lukken  misschien helpt zingen?  Volgens mij heeft Kpuc zo een houten hamer op zijn nachtkastje liggen dat ik wel eens ergens heb gelezen... mischien mag je die lenen... die is wel effectief geloof ik...  Men neme een spierverslapper en giet dat in de mini hunk, binnen een half uur knock-out, misschien nog wel eerder  |
|
Blend
Oud Moderator
@tomFoei  Maar moest stiekem wel lachen   Laten we gaan eten, de tafel is gedekt door Hoskeu.  Dus eet smakelijk  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote alweerdood: Quote Hoskeu: Quote Goodgirl: Quote Mier: ik probeer mijn mini hunk iin slaap te wiegen maar het wil niet echt lukken  misschien helpt zingen?  Volgens mij heeft Kpuc zo een houten hamer op zijn nachtkastje liggen dat ik wel eens ergens heb gelezen... mischien mag je die lenen... die is wel effectief geloof ik...  Men neme een spierverslapper en giet dat in de mini hunk, binnen een half uur knock-out, misschien nog wel eerder  of wat slaappillen  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote alweerdood: Quote Hoskeu: Volgens mij heeft Kpuc zo een houten hamer op zijn nachtkastje liggen dat ik wel eens ergens heb gelezen... mischien mag je die lenen... die is wel effectief geloof ik...  Men neme een spierverslapper en giet dat in de mini hunk, binnen een half uur knock-out, misschien nog wel eerder  Men neme een scheutje absint (of hoe je het mogen schrijven) en doet wat door het drinken van de minihunk...  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Blend: @tomFoei  Maar moest stiekem wel lachen   Ik weet het, ik ben erg  |
|
Mier Oudgediende
haha hij lacht nu tegen me  van slapen komt niks tercht tenminste nog niet |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Goeiemorgen  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: Laten we gaan eten, de tafel is gedekt door Hoskeu.  Dus eet smakelijk  Huh??...  Oow was het mijn beurt om de tafel te dekken??...  Laat ik dan maar eens op gaan schieten...  |
|