|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Mier: haha hij lacht nu tegen me  van slapen komt niks tercht tenminste nog niet vind je het gek met al die ideeen over hoe hem in slaap te krijgen.. die Hunk denkt nu: "wat er ook gebeurt, ik blijf wakker"  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Goeiesmorgens  de 3e Tom is online  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote ToM_xlr: Quote Cee-N-Cee: Stelletje eikelbijters! Msn gehakt.. ??? Dat vermoed ik.. beetje rare dingen aan de hand. en de zus van naomi hackt naomi's account ook altijd  Quote Goodgirl: @Cee, je hebt me niet eens bedankt voor het eitje   Sorry, was lekker hoor  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Gezellig  Now we can take over the world!   |
|
ToMxlr
Erelid
|
goede smorgens Ikke jij bent er laat uit zeg, was het soms laat gister?  |
|
Ikke
Oudgediende
Neuh  |
|
nietmeer
|
eten we knakworsten?? dan schuif ik ook ff aan   |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Cee-N-Cee: Quote ToM_xlr: Quote Cee-N-Cee: Stelletje eikelbijters! Msn gehakt.. ??? Dat vermoed ik.. beetje rare dingen aan de hand. en de zus van naomi hackt naomi's account ook altijd  Ik zou maar eens opletten voor een key-logger op die pc dan... |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ ToM nee hoor die is zo weg hij is nu aan het meezingen met de muziek |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Ik ga eten.. ofzoiets  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Mier: @ ToM nee hoor die is zo weg hij is nu aan het meezingen met de muziek kleine kindjes blijven lief, wat zo ook uitvreten  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Hoskeu: Ik zou maar eens opletten voor een key-logger op die pc dan... Muah... Ik zou ervoor zorgen dat niet iedereen mijn wachtwoord kent  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Ik ga eten.. ofzoiets  Succes ermee  |
|
Mier Oudgediende
@ ToM hij is zeker lief hoor  hoe hij je ook kan aankijken met die mooie schattige blauwe ogen |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Hoskeu: Quote Cee-N-Cee: Quote ToM_xlr: Quote Cee-N-Cee: Stelletje eikelbijters! Msn gehakt.. ??? Dat vermoed ik.. beetje rare dingen aan de hand. en de zus van naomi hackt naomi's account ook altijd  Ik zou maar eens opletten voor een key-logger op die pc dan... Jammer dat die nogal moeilijk te vinden zijn.. |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote positivily: eten we knakworsten?? dan schuif ik ook ff aan   Volgens mij is stormzoeker alvast begonnen met eten... kan die niet even wachten tot we allemaal aan tafel zitten??... |
|
Mier Oudgediende
|
|
nietmeer
|
die kon zich niet meer bedwingen   |
|
ToMxlr
Erelid
|
|
|
Hoskeu Erelid
|
Quote alweerdood: Quote Hoskeu:
Ik zou maar eens opletten voor een key-logger op die pc dan... Jammer dat die nogal moeilijk te vinden zijn.. Ja dat is ook het idee er achter... ongezien toetsaanslagen/gestarte programmas en websites vastleggen... Dus die gaat wel moeilijk te vinden zijn dan jah...  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Veertien?  |
|
Ikke
Oudgediende
Zo, nu voldoet Konqueror weer aan mijn eisen  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Jannick: Veertien?  ook hallo Jannick.. jep, we waren binnen 12 dagen door 13 heen  |
|
stormzoeker Erelid
 WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Hoskeu: Quote alweerdood: Quote Hoskeu:
Ik zou maar eens opletten voor een key-logger op die pc dan... Jammer dat die nogal moeilijk te vinden zijn.. Ja dat is ook het idee er achter... ongezien toetsaanslagen/gestarte programmas en websites vastleggen... Dus die gaat wel moeilijk te vinden zijn dan jah...  Nja, dan moet je maar gewoon zonder internet verbinding ff gaan kloten & typen, firewall op z'n hoogst zetten zodat alles toestemming nodig heeft.. en dan kabeltje er weer in, met een beetje geluk begint die keylogger dan z'n gegevens door te sturen en slaat de firewall alarm.. Als je geluk hebt  |
|