|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Jannick: Quote Cee-N-Cee: Eitje ligt in de pan te sputteren  En nu een biertje  En dan batsen  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@stormzoeker: Konqueror zit niet standaard in Ubuntu en Firefox zit niet standaard in Kubuntu  Ubuntu heeft Konqueror niet nodig omdat het hoofdzakelijk als File Manager gebruikt wordt en GNOME heeft daar Nautilus voor (een erg onhandig programma moet ik zeggen) |
|
nietmeer
|
@puppy, huh ik wil je niet lokken hoor  anders zou ik je wel een zakje snoep of een lolly aangeboden hebben  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Detective: huh ik wil je niet lokken hoor  anders zou ik je wel een zakje snoep of een lolly aangeboden hebben  Of een hondenbrokje  Edit: even verbeterd in de 'nieuwe spelling'  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Detective: @puppy, huh ik wil je niet lokken hoor  anders zou ik je wel een zakje snoep of een lolly aangeboden hebben  Nee die moet je bij me kopen in de winkel  Maar ik zie wel dat je teveel kaneelstokjes hebt gegeten  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Ikke oke dat wordt dus geen Konqueror op windows, dan ga ik maar gewoon eens aan Linux beginnen.. Of het moet nog lekker weer worden, dan blijf ik lekker in de zon liggen  |
|
nietmeer
|
@pup, allemaal door jou, je waarschuwt me niet even voor de gevolgen van overvloedig gebruik  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik moet Cygwin nog steeds op m'n USB-stick zetten  Of 't BIOS-wachtwoord op school kraken zodat ik 'n livecd kan booten  |
|
stormzoeker Erelid
 WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
@IkkeIk weet het, gebruik alle 4 de smaken (Ubuntu, Kubuntu, Xubuntu en Edubuntu). |
|
puppy Erelid
|
Quote Ikke: Quote Detective: huh ik wil je niet lokken hoor  anders zou ik je wel een zakje snoep of een lolly aangeboden hebben  Of een hondenbrokje  Edit: even verbeterd in de 'nieuwe spelling'  Gaan we weer.  Dat ik puppy heet heeft niets met puppies te maken. Ik heb niets met honden. Ach nou ja, laat ook maar  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik vind Xfce niet echt prettig werken, en GNOME is te doen, maar KDE blijft de absolute topper... Ik ben echt razend benieuwd naar de 4.x familie  |
|
puppy Erelid
|
Quote Detective: pup, allemaal door jou, je waarschuwt me niet even voor de gevolgen van overvloedig gebruik  Ja sorry, ik zal het op de verpakking laten zetten... |
|
nietmeer
|
@Ikke, puppy is de naam van een KALF  |
|
stormzoeker Erelid
|
XFce is mooi voor de oudere machines, KDE heeft mijn voorkeur (vanwege Amarok, Kontact en Konqueror  ) |
|
puppy Erelid
|
Quote Detective: @Ikke, puppy is de naam van een KALF  Nou niet grof gaan worden he  |
|
nietmeer
|
pup, als ik bij jou ben geweest, en uit de winkel ben, heb ik geen tijd om de verpakking te lezen, omdat ik dan verblind ben door wat ik gezien heb  |
|
nietmeer
|
Quote puppy: Quote Detective: @Ikke, puppy is de naam van een KALF  Nou niet grof gaan worden he  Nee niet die kalf maar die van de koe  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik vind 't overigens wel erg frappant dat de GUI-designer van Firefox terug wil naar 'n commandline-interface  Op oude systemen moet je sowieso geen desktop environment installeren, die zet je ergens als een of andere server neer en je logt erop in vanaf 'n afstand  |
|
puppy Erelid
|
Quote Detective: pup, als ik bij jou ben geweest, en uit de winkel ben, heb ik geen tijd om de verpakking te lezen, omdat ik dan verblind ben door wat ik gezien heb  hahaha, dat is een goeie  Je weet niet eens wie ik ben van al die meiden die er rondlopen  |
|
nietmeer
|
@Ikke, huh waar heb jij het nu weer over? slag van de molen ontvangen ofzo?  |
|
nietmeer
|
@puppy, nu wel  check je blog even voor de schoonheid achter het muurtje   |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Detective: huh waar heb jij het nu weer over? slag van de molen ontvangen ofzo?  Nee hoor, is echt, hij heeft 't zelf gezegd  Zal even het artikel opduikelen |
|
nietmeer
|
@Ikke, nee ik geloof je wel, maar je gebruikt allemaal woorden die ik nooit heb willen begrijpen @puppy, da's niet lief, je hebt de foto verwijderd   |
|
stormzoeker Erelid
|
@IkkeUbuntu draait hier als server op een PIII met meer dan genoeg opslagcapaciteit en 2 USB printers aangesloten. En idd: geen GUI, maar SSH. |
|
puppy Erelid
|
@Detective; Stond bij mijn blog geschreven. Was alleen maar omdat ik een jaar lid was  |
|