|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Luna: Ron is een adult,hoor  Weet ik, maar dan nog, krijg altijd de kriebels van zoiets  Dat ik maar moet opzouten omdat ik een serieuze opmerking maak  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Quote Naaoomii: Swaaaaah! Maaaaar, jij was toch nog wel normaal?  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Schatje!!  @ Thommy, whaah dat laat ik jou alleen maar dénken.  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote alweerdood: Quote Luna: Ron is een adult,hoor  Weet ik, maar dan nog, krijg altijd de kriebels van zoiets  Dat ik maar moet opzouten omdat ik een serieuze opmerking maak  Ja, las het achteraf pas..maar dit kan gewoon niet meer  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Iedereen is niet normaal hier.  |
|
Thommy Erelid
|
Quote Giovanni: Iedereen is niet normaal hier.  Dansje?  |
|
Jasmina Erelid
 WMRindex: 155 OTindex: 3.188
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Thommy: Quote Naaoomii: Swaaaaah! Maaaaar, jij was toch nog wel normaal?  Dan ken je haar nog niet zo goed  He schaaaaat?  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik ben de enige normale hier  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Luna ik las het ook net pas, was ff flink pissig, krijg je weer zo'n ***sammese reactie van tistochwat Quote Giovanni: Iedereen is niet normaal hier.  Klopt, maar boeit dat iets?  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Nee, dank je Thommy, migraine.  |
|
Thommy Erelid
|
Heb 1,5 GB aan foto's.. In 3 dagen  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Thommy: Quote Naaoomii: Swaaaaah! Maaaaar, jij was toch nog wel normaal?  Dan ken je haar nog niet zo goed  He schaaaaat?  Je weettochh  @ Luna, ohja?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Luna: Ik ben de enige normale hier  Tuurlijk, je hebt een schaal van Luna op je naam staan om aan te duiden hoe laag een gesprek zit qua niveau  Noem je dat normaal? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Naomi, ik lach me dood met jou  Echt geweldig  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Ik ben vandaag trouwens nog bij Lunaland/Luna ijsstadion geweest  In België  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: @Naomi, ik lach me dood met jou  Echt geweldig  Jij maakt me ook altijd aan het lachen, alleen jouw eigen lach al!  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: Quote Cee-N-Cee: @Naomi, ik lach me dood met jou  Echt geweldig  Jij maakt me ook altijd aan het lachen, alleen jouw eigen lach al!  God  is die zo lachwekkend dan  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Cee, neehh oh shit hoe moet ik me hier onderuit praten Neeh ik moet gewoon lachen, omdat ik jou zie lachen, omdat ik dan zie dat jij blij bent, en daar wordt ik ook blij van  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Naomi, ahhwwww, dat heb ik dus ook  Maar ik moet ook altijd lachen om die gekke bekken van jou  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Cee, je had dus niet mijn reactie gekwoot  Whaha hoezo gekke bekken  Zo kijk ik gewoon altijd.. |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Jullie zijn gewoon allebei lachwekkend  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: @ Cee, je had dus niet mijn reactie gekwoot  Whaha hoezo gekke bekken  Zo kijk ik gewoon altijd.. Nee, waarom zou ik je reactie kwooten  Zo zit mn gezicht gewoon t lekkerst @Ikke, hou je erbuiten  |
|
nietmeer
|
jullie mogen rustig proberen gek te zijn de enige fulltime gek ben ik |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Ikke: Jullie zijn gewoon allebei lachwekkend  Ga jij je maar gewoon bezig houden met kinderen  Whaha, niet leuk?  |
|