|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote Kpuc: The number of Giovanni  Dat is een heilsdronk waard  Dat dacht ik ook, proost.  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
*Speelt gitaardeuntje* |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Mijn pc heeft weer eens een feestje vanavond ofzo.. waar is dat kreng in hemelsnaam mee bezig  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Heb je 't .NET-framework onlangs geupdate? Er is daarvoor namelijk een update vrijgegeven die dingen behoorlijk haywire kan laten gaan  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Ikke, nee, hij is virusjes aan het killen  |
|
Ikke
Oudgediende
Dat kan ook  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik had straks het programma dat mij root-privileges geeft gesloopt... Da was nie zo slim  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Ikke, Waarom had je het gesloopt dan   |
|
Ikke
Oudgediende
Omdat ik de insults-functionaliteit aan wilde zetten.. Ik had alleen 'n syntactische fout gemaakt waardoor 't programma z'n eigen configuratiebestand niet meer kon lezen  Probleem 2 is: je hebt root-toegang nodig om het configuratiebestand aan te kunnen passen en het programma kon mij geen root-toegang geven omdat dat bestand 'n fout bevatte  Edit: moeten ze ook maar geen Gnu Nano als editor gebruiken in plaats van Vim   |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Dropshot tijd  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Ikke, ja inderdaad, dat vind ik nou ook  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Conficus volg je het nog?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Ikke
Oudgediende
GNU Nano is 'n erg irritant, beperkt klein pokkeprogrammaatje... Blegh   Met Vim kun je ten minste werk verzetten  |
|
Thommy Erelid
|
Yeah? Uhm-oo. I can't believe the news today.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Ikke, geweldig En we doen gewoon of we weten waar we t over hebben |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Cee-N-Cee: @Ikke, geweldig En we doen gewoon of we weten waar we t over hebben Natuurlijk, volgens mij ben ik de enigste die het kan volgen  |
|
Ikke
Oudgediende
Gelukkig was 't probleem snel op te lossen door 'n livecd te booten.. /etc/sudoers in vim te openen (en onderweg alle waarschuwingen en doodsbedreigingen van sudo te negeren), de fout te repareren, Vim te dwingen het bestand op te slaan (ondanks 't feit dat 't als alleen-lezen was geopend) en de computer weer gewoon van harde schijf op te starten  |
|
Thommy Erelid
|
Ik volg het nog wel, van mijn Kubuntu'06 periode  |
|
Ikke
Oudgediende
Gaaf, twee keer WMR naast elkaar  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Twee keer Luna   |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: Twee keer Luna   Gelukkig niet, heb 't al uitgezet  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Kan je gewoon niet aan  |
|
Thommy Erelid
|
Quote Luna: Twee keer Luna   Ik kan er één al bijna niet aan  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Ikke: Gelukkig was 't probleem snel op te lossen door 'n livecd te booten.. /etc/sudoers in vim te openen (en onderweg alle waarschuwingen en doodsbedreigingen van sudo te negeren), de fout te repareren, Vim te dwingen het bestand op te slaan (ondanks 't feit dat 't als alleen-lezen was geopend) en de computer weer gewoon van harde schijf op te starten  Ja, maar als je dan de bootfile van de systemdialogmixbestanden uit de cabfile haalt van de centrifugaleworteltrekker.exe dan kan je vervolgens de root met het aardappelmesje uit het putje halen zodat je iig geen bluescreen meer krijgt wanneer je de CPU aan het overklokken bent tijdens het kookproces. |
|