|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ikke springt nu voor de trein  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Biertje? Ik?  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Neeeeeeh Ikke!! Verlaat ons niet..!!  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik spring echt niet voor de trein, ik gooi 't kind er wel voor  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Jannick: Biertje? Ik?  Jij liever dan ik  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Ikke: Ik spring echt niet voor de trein, ik gooi 't kind er wel voor  Nee..  |
|
Jannick
Oudgediende
Echt niet, ik neem ranja  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Naaoomii: Quote Ikke: Ik spring echt niet voor de trein, ik gooi 't kind er wel voor  Nee..  Dat is echt weer een Ikke opmerking  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
*burp*  pardon.  |
|
Jannick
Oudgediende
Tom heeft kleine titjes  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote Jannick: Echt niet, ik neem ranja  met een rietje  |
|
iLike Senior lid WMRindex: 115 OTindex: 76 Wnplts: iHuis =] S |
Quote Giovanni: *burp*  pardon.  Ik kan er mee leven  |
|
Ikke
Oudgediende
De Intercity naar Eindhoven komt zo voorbij, als ik nu vertrek haal ik 'm nog voordattie afremt om in Blerick te stoppen (waar overigens *nooit* iemand in- of uitstapt).. Wie stelt z'n kindje ter beschikking?  |
|
Eindhoven, Dan kun je by my even een Glaasje Cola komen halen.. Woon 10min fietsen van het Stadion af  ! |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Ikke: De Intercity naar Eindhoven komt zo voorbij, als ik nu vertrek haal ik 'm nog voordattie afremt om in Blerick te stoppen (waar overigens *nooit* iemand in- of uitstapt).. Wie stelt z'n kindje ter beschikking?  Nee niet naar Eindhoven, dat is té dichtbij mij  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Ikke, gooi jezelf er maar voor  je bent tenslotte zelf een vervelend jengelend rotkind  (jou woorden  ) |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Dat is echt weer een Ikke opmerking  Lananq kwam met de versnipperaar  Quote iLike: Eindhoven, Dan kun je by my even een Glaasje Cola komen halen.. Woon 10min fietsen van het Stadion af  ! Ik was niet van plan om in de trein te stappen. Mijn ideetje was eigenlijk om het kindje voor de rijdende trein te gooien en snel weer weg te fietsen  |
|
Quote Ikke: Quote Cee-N-Cee: Dat is echt weer een Ikke opmerking  Lananq kwam met de versnipperaar  Quote iLike: Eindhoven, Dan kun je by my even een Glaasje Cola komen halen.. Woon 10min fietsen van het Stadion af  ! Ik was niet van plan om in de trein te stappen. Mijn ideetje was eigenlijk om het kindje voor de rijdende trein te gooien en snel weer weg te fietsen  Slim plan.. mag ik komen  ? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: @Ikke, gooi jezelf er maar voor  je bent tenslotte zelf een vervelend jengelend rotkind  (jou woorden  ) Ik heb nooit jengelend gezegd, ik zei: "Vervelend gedrocht"  En wat heb ik eraan om mezelf voor de trein te gooien, dan kan ik er niet meer van genieten? Ik gooi wel andere kindjes ervoor  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Ikke Blerick is een spookstation, daar zou k 's avonds maar beter niet heengaan;) |
|
Hahahaha.. Ikke Humor  |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Wat? Mijn naam wordt genoemd  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Ikke: Quote Cee-N-Cee: @Ikke, gooi jezelf er maar voor  je bent tenslotte zelf een vervelend jengelend rotkind  (jou woorden  ) Ik heb nooit jengelend gezegd, ik zei: "Vervelend gedrocht"  En wat heb ik eraan om mezelf voor de trein te gooien, dan kan ik er niet meer van genieten? Ik gooi wel andere kindjes ervoor  Hmpf  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote Lananq: Wat? Mijn naam wordt genoemd  Echt niet  Edit: O,jawel  Dacht je echte naam ^^ |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|