|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote alweerdood: 't staat in ieder geval opgeslagen.. Je zult ooit heel hard worden uitgelachen  Dat ben ik ondertussen wel gewend  Quote Luna: Ik heb *meestal* gelijk, dus Ikke komt er wel op terug  Niet altijd dus  En dit keer zijn er een aantal praktische oplossingen  |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Kinderen zeuren, schreeuwen, janken en nog meer van dat moois. Dan hebben ze honger, geef je ze een broodje of wat anders behoorlijks te eten, hoeft het al niet meer. "De honger is al weg". Nee, ik had liever snoep gewild. Goed dan, een snoepje. Nog ééntje dan. "Wèeh ik ben misselijk!" Daar kan ik niks aan doen, jongen, had je maar niet zoveel snoep moeten eten. "Maar mahaaaaam. Ik ben duizelihihihihig!" Dan ga je maar eens vroeg naar bed vandaag. "Neee! Ik ben allang niet meer misselijk, het is opeens voorbij!" Oh. "Mam?" Ja? "Mag ik op de pleesteesjen?" Nee, je hebt lang genoeg gespeeld op dat ding vandaag. Morgen gaan we eens gezellig wandelen. "Neeee! Dat is zóó boring!" Oh, ik zou zo'n kind echt iets aandoen  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Luna: Ik heb meestal gelijk, dus Ikke komt er wel op terug  ik heb gelijk |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
|
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Dat denk je,Twag  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.423
|
laat loena toch lekker geloven dat ze gelijk heeft  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
De printer is bezig. |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.423
|
doei naoom!! |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Luna: Dat denk je,Twag  dat weet ik  |
|
Luna
Moderator
Pfff, kom je wel achter dan  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
ik ben weg @Ikke ik spreek je nog wel over een aantal jaren  |
|
Ikke
Oudgediende
@Lananq:    Quote: De kinderen waren niet echt verrast door mijn aanval, daar Ivan strategisch achter de deur stond met een houten stok, die je gerust totempaal mag noemen, en in zijn bed lag een grote beer. Mijn slag met de kachelpook kostte de beer een oog. Mijn ongecoördineerde aanval kostte me een enorme slag in de kuit. Ivan de Verschrikkelijke had weer toegeslagen. Ik vermoord het kind nog 'ns. Ik ben niet antimoord, maar ook niet echt pro. Het is zo definitief. De dag erna mankte ik de trap af en Ivan grinnikte zijn melktanden bloot. Ik graaide de borstelsteel die, hoe handig toch, tegen de kast stond. Ik sloeg de hufter keihard op zijn tanden. Hij probeerde te schelden, maar zijn uitspraak en fonetisch talent waren er de laatste minuten niet meteen op vooruitgegaan. Ik at mijn Kwakies en hoorde hoe hij sniffend zijn melktanden samenraapte. Melktanden zijn niet definief. Waarom dingen laten groeien die toch worden vervangen of doodgaan? Even dacht ik eraan om Ivan uit zijn lijden te verlossen, maar ik verjoeg snel die gedachte. |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Luna: Pfff, kom je wel achter dan  waarom later ik weet nu al dat ik gelijk heb  |
|
Luna
Moderator
Quote Loek: laat loena toch lekker geloven dat ze gelijk heeft  Ikke heeft al een keer toegegeven dat ik gelijk had over iets  |
|
Luna
Moderator
Quote Twaggy: Quote Luna: Pfff, kom je wel achter dan  waarom later ik weet nu al dat ik gelijk heb  Arme jij, je slaat wartaal uit  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Luna: Quote Twaggy: Quote Luna: Pfff, kom je wel achter dan  waarom later ik weet nu al dat ik gelijk heb  Arme jij, je slaat wartaal uit  ik lijk wel een brabanderO_o |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: Ikke heeft al een keer toegegeven dat ik gelijk had over iets  En herhaling daarvan is dit keer makkelijk, doch niet geheel pijnloos, te voorkomen   |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
@Ikke, wat voor geweldig boek is dat? (Als je al een boek is  ) |
|
Luna
Moderator
Maaaaarrrr...Brabantse nachten zijn lang  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Luna: Maaaaarrrr...Brabantse nachten zijn lang  daar zorgt deze Gelderlander wel voor jah  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Luna: Maaaaarrrr...Brabantse nachten zijn lang  Ja, ik zou ook niet kunnen slapen met zo'n raaskallende brabander naast me  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Uitgeprint, 7 pagina's, moet er nog wat aan veranderen, dan krijgt mijn muur enkele A4tjes om erop te plakken. |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Lananq: @Ikke, wat voor geweldig boek is dat? (Als je al een boek is  ) Is een blogposting van een of andere belg... Dat is 't gehele interessante stuk  |
|
Luna
Moderator
Quote Cee-N-Cee: Quote Luna: Maaaaarrrr...Brabantse nachten zijn lang  Ja, ik zou ook niet kunnen slapen met zo'n raaskallende brabander naast me  Hmm, praat zelfs weleens in mijn slaap  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: Hmm, praat zelfs weleens in mijn slaap  Naar verluid zing ik zelfs in m'n slaap  |
|