|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Die het hardste roepen dat ze geen kindjes willen, hebben straks een heel elftal  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Bedtijd. Fijne avond nog iedereen  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Luna: Die het hardste roepen dat ze geen kindjes willen, hebben straks een heel elftal  Ik sterf nog liever...  |
|
Ikke
Oudgediende
Doei Gio   *boink* |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Ikke: Quote Luna: Die het hardste roepen dat ze geen kindjes willen, hebben straks een heel elftal  Ik sterf nog liever...  Dat zeg je nu, maar straks heb je allemaal van die leuke kinders aan je been hangen die met papa tom willen voetballen  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Ikke: Quote Luna: Die het hardste roepen dat ze geen kindjes willen, hebben straks een heel elftal  Ik sterf nog liever...  Dat zeg je nu, maar straks heb je allemaal van die leuke kinders aan je been hangen die met papa tom willen voetballen  ik heet ook Tom, gezellig zeg  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: die met papa tom willen voetballen  Dan moeten ze vooral bij mij aankomen... Voetbal komt na kinderen op de haatlijst  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Ikke: Quote Cee-N-Cee: die met papa tom willen voetballen  Dan moeten ze vooral bij mij aankomen... Voetbal komt na kinderen op de haatlijst  Voetbal is leuk om te doen  BTW: Was jij laatst in dat parkje aan het tenissen met kinderen? ik hoorde ong. jouw stem roepen: 'zullen we nu serieus gaan tennissen?'  edit: kan ook badminton zijn trouwens  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote alweerdood: BTW: Was jij laatst in dat parkje aan het tenissen met kinderen? ik hoorde ong. jouw stem roepen: 'zullen we nu serieus gaan tennissen?'  Ik heb al 7 jaar geen tennisracket meer in m'n handen gehad... Lijkt me dus vrij onwaarschijnlijk dat ik dat was... |
|
Luna
Moderator
Wat heb je recent nog in je handen gehad,Ikke  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Ikke: Quote alweerdood: BTW: Was jij laatst in dat parkje aan het tenissen met kinderen? ik hoorde ong. jouw stem roepen: 'zullen we nu serieus gaan tennissen?'  Ik heb al 7 jaar geen tennisracket meer in m'n handen gehad... Lijkt me dus vrij onwaarschijnlijk dat ik dat was... En dan ook nog die kinderen.. Neeh dat was jij niet  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Ikke: Quote alweerdood: BTW: Was jij laatst in dat parkje aan het tenissen met kinderen? ik hoorde ong. jouw stem roepen: 'zullen we nu serieus gaan tennissen?'  Ik heb al 7 jaar geen tennisracket meer in m'n handen gehad... Lijkt me dus vrij onwaarschijnlijk dat ik dat was... Jou enige liefde is pc's  godsamme  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Luna: Wat heb je recent nog in je handen gehad,Ikke   ..  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Naomi nja, misschien zijn zusjes  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Tom, als jij later een kind heb, dan ga ik dit uitprinten en dan sterf je..   |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Luna: Wat heb je recent nog in je handen gehad,Ikke  Mooi  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Naaoomii: Quote Luna: Wat heb je recent nog in je handen gehad,Ikke   ..  Getting my date drunk ^^ Quote: Ik ben anti-kinderen. Als ik anti-iets ben, dan moet het wel kinderen zijn. Kwelend, en kwijlend, en krijsend omdat ze hun willetje niet krijgen. Jankers eersteklas. Pseudomensjes zijn. De psychopaten van later, nu. Als er iemand me vraagt te kiezen tussen een kind en een dier dan kies ik altijd voor de hond. Ik zou mijn leven geven voor een hond. Maar of ik dat voor een kind zou doen laat ik in het midden, maar ga er maar vanuit dat het ik het niet doe.    Quote Cee-N-Cee: Jouw enige liefde is pc's  godsamme  Nope... Ik hou ook heel erg veel van Dieuw en muziek is ook een grote liefde van mij  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Jannick: Tom, als jij later een kind heb, dan ga ik dit uitprinten en dan sterf je..   Ik ben dan allang gestorven voordat jij Ctrl-P -> Enter ingedrukt hebt No more children! No more children!  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote alweerdood: @Naomi nja, misschien zijn zusjes  Whahaha.. Misschien  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
De printer is even bezig met printen, ben jij al dood?  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.423
|
hoi  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Ikke: Quote Jannick: Tom, als jij later een kind heb, dan ga ik dit uitprinten en dan sterf je..   Ik ben dan allang gestorven voordat jij Ctrl-P -> Enter ingedrukt hebt No more children! No more children!  't staat in ieder geval opgeslagen.. Je zult ooit heel hard worden uitgelachen  |
|
Luna
Moderator
Ik heb meestal gelijk, dus Ikke komt er wel op terug  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Luna: Ik heb meestal gelijk, dus Ikke komt er wel op terug  De voorspellende gave van de Maan  |
|