|
Janyke
Senior lid WMRindex: 666 OTindex: 145 Wnplts: Culemborg
|
"dankewel.." pakt cola aan, en kijkt dan naar cootje die c&c ruw wakker maakt. |
|
nietmeer
|
Kicks Cee, wakker worden maat, niet snurken in de kroeg  |
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
*denkt: "waarom doen de mensen op deze website zo raar, ze doen net alsof ze in een écht café zijn!"* |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Kpuc: Kicks Cee, wakker worden maat, niet snurken in de kroeg  Ik snurk niet, ik maak nachtelijke sfeergeluiden  |
|
Janyke
|
loopt naar C&C, en kijkt naar glas cola in hand. "hey cootje.. denk je dat ze wakker word als ik cola over dr gooi??  " |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Dat denk ik niet Janyke, maar dan mag jij een paar meter vliegen als je dat doet  |
|
nietmeer
|
Quote Janyke: loopt naar C&C, en kijkt naar glas cola in hand. "hey cootje.. denk je dat ze wakker word als ik cola over dr gooi??  " Ze weet ik niet, maar HIJ waarschijnlijk wel  |
|
Janyke
|
"oeps..."  "foutje.. " "enne.. liever geen vliegles.. doe ik later wel.." |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik ben al wakker, sjonge jonge.. stelletje op steroïden lopende krielkippen...  |
|
goh, wat ze we lekker aardig voor elkaar op deze prachtige vrijdagmorgen  het is morgen weekend hoor  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Wat, ik heb een ochtendhumeur  Nou moet ik eerst even een recept opzoeken voor een vriendin van me.. |
|
Janyke
|
"hey C&C, wel wakker blijven nu dan he??" |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Wat, ik heb een ochtendhumeur  Nou moet ik eerst even een recept opzoeken voor een vriendin van me.. Wat voor een recept? Kokkie Cootje kan je misschien helpen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Hmpf  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Cootje, het recept voor Daimtaart.. een noors recept, echt overheerlijk  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Eventjes een serieus berichie van mij, Ik denk dat de werkdruk de laatste tijd niet heeft bijgedragen aan mijn reacties op WMR: hiervoor mijn excuses. Mocht ik mensen persoonlijk gekwetst hebben, ik steek niet zo in elkaar. Wie er reacties hierop heeft, gelieve te reageren op persoonlijk bericht.
Nogmaals: Excuses Ron |
|
Janyke
|
"heyhey niet zo sjaggie" kijkt naar C&C. "anders ff douchen!! ^_^ helpt vaak wel." |
|
hoorde ik daar... 'taart'? |
|
Janyke
|
@ casboy "ja.. volgens mij hoorde je daar taart.  " |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Ron, bladiebla ^ Kijk Kpuc, ik corrigeer mezelf  |
|
nietmeer
|
Kom kom Cee, dat heeft ie al eerst gedaan, en om het hier ook nog even te doen, dat is klasse. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Kpuc: Kom kom Cee, dat heeft ie al eerst gedaan, en om het hier ook nog even te doen, dat is klasse. Oh, excuses  In dat geval heb ik helemaal niets gezegd. |
|
nietmeer
|
@C&C: Hij bied iig nog z'n excuses aan, dat kun je helaas niet van alle mensen zeggen... |
|
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Quote Casboy: hoorde ik daar... 'taart'?   |
|
Janyke
|
"hmm.. ik denk niet dat ik er vaak iets van merk... |
|