|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Goedemorgen   |
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
Daimtaart, C&C moest het recept zoeken...  |
|
nietmeer
|
moggu thee |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote NeaRoW: Weet iemand toevallig wanneer je mag beginnen met burenherrie?  Quote Wikipedia:
Zoals al in de inleiding is vermeld zijn er geen wettelijke normen vastgelegd over burenlawaai. Wel is bij de vaststelling van een aantal normen, bijvoorbeeld in het Bouwbesluit, rekening gehouden met het voorkomen van burenlawaai.
Bron...Sorry... zijn geen wettelijke regels... Maar... Quote Wikipedia:
Elke gemeente heeft in een (eigen) plaatselijke Algemene politieverordening (APV) of een aparte gemeentelijke Geluidhinderverordening regels opgesteld over het beperken en voorkomen van geluidshinder. Bij de afdeling Voorlichting van uw gemeente of bij de afdeling Bijzondere Wetten van de politie kunt u informatie inwinnen over de inhoud van de APV-regels.
Bron...Dan moet je dus even bij de afdeling Voorlichting van uw gemeente of bij de afdeling Bijzondere Wetten van de politie om info vragen over de Algemene politieverordening (APV) of een aparte gemeentelijke Geluidhinderverordening... Daarin staan de plaatselijke regels opgesteld... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote RonHee:
Herrie maken mag altijd, behalve als het storend is: APV verordening: van 8.00 am tot maximaal 22.00 pm. Let op... APV is algemene PLAATSELIJKE politieverordening... dus die kan afwijken per plaats... EDIT: Wacht ff... ik spreek mezelf tegen... EDIT2: De afkorting staat voor Algemene Politie Verordening maar die is wel plaatselijk...  |
|
Theetje
Oudgediende
Is er hier nog thee? dat heb ik wel nodig na gisteravond...  |
|
groene of rooibos? vandaag is de english tea blend in de aanbieding. WMR leden kunnen gratis drankjes bestellen  |
|
Hoskeu Erelid
|
Hooi Thee...  Thee nodig na gisteravond??...  Ik ken wel dat ik smorgens wakker word en denk van... nou moet ik nodig een bak koffie hebben anders wordt ik vandaag niet meer wakker... Maar thee??...  |
|
Theetje
Oudgediende
Ik wil wel Groene thee... @Hoskeu; ik kan dan echt neit tegen koffie... Vooral niet als ik wat teveel gedronken heb   |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Hoskeu, coffee is het enige dat je nog kan redden....(gein) |
|
Theetje
Oudgediende
Ik ga maar even verder orde brengen in deze chaos hier... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote RonHee: Hoskeu, coffee is het enige dat je nog kan redden....(gein) Koffie kan je redden...  Niet olie maar koffie is het zwarte goud... EDIT: KOFFIE  |
|
Theetje
Oudgediende
zooo, er is er nog 1 wakker... |
|
ééééééééééééééén kopje koffie
(voor de goede orde: het is een stukje tekst uit een liedje van VOF de kunst) |
|
nietmeer
|
Zwart zonder suiker, het pure spul dus  |
|
nietmeer
|
Doe mij ook nog maar een bakkie dan  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Casboy: ééééééééééééééén kopje koffie
(voor de goede orde: het is een stukje tekst uit een liedje van VOF de kunst) Nog even voor de goede orde... dat staat volgens mij niet voor Venootschap Onder Firma... Ik weet niet waar bij hun VOF voor staat... dat zoeken we op...  |
|
Jasmina Erelid
 WMRindex: 155 OTindex: 3.188
|
Quote Kpuc: Zwart zonder suiker, het pure spul dus  Zit jij niet in het verkeerde topic?  |
|
nietmeer
|
Nehh, geen koffie verkeerd Jasmina, ik drink al jaren geen melk meer  |
|
Jasmina Erelid
|
ok, jammer want een cappuccino is toch wel heel erg lekker op z'n tijd! |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Hoskeu: Nog even voor de goede orde... dat staat volgens mij niet voor Venootschap Onder Firma... Ik weet niet waar bij hun VOF voor staat... dat zoeken we op...  Ik kan er zo gouw niets zinnig over vinden...  Ik zou bijna die lui ff opbellen om te vragen waar hun vof voor staat...  |
|
ben ik hier écht de enigste frisdrank- en waterdrinker? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Casboy: ben ik hier écht de enigste frisdrank- en waterdrinker? Nee... ik drink vaak water... Meestal is het koffie of water overdag... (soms thee) |
|
Jasmina Erelid
|
Nee hoor. Ik drink erg veel water maar geen frisdrank. (af en toe ook een glas water met hop)!!  |
|
Hoskeu Erelid
|
Maar ik ben er even vantussen... omdat dit mijn laatste officieele werkdag is moet ik mezelf nog uit gaan boeken... mijn spullen inleveren enzo... Tot later...  |
|