|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
Quote Regie: Quote Casboy: m'n ma was dinsdag jarig, maar heeft voor vandaag de familie uitgenodigd, zit ook buiten. vandaag of gisteren?  uhhh ze kwamen gister (vrijdag)-avond en zitten hier nog steeds  |
|
Regie
Erelid
 WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
gezellig   |
|
Quote Regie: gezellig   zeker, vooral als er een frituurpan is en 2 dozen minisnacks  |
|
na, ik ga afsluiten  *doet de deur opslot* *loopt paar straten verder naar de nachtvlucht* |
|
nietmeer
|
*Doet de deur van het café open* *Ziet niemand* Gezellig  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
|
|
nietmeer
|
Smorgens mensen, is er al koffie uit de tap? *boink* |
|
nietmeer
|
 Goeiemorgen... Als er koffie is lust ik ook wel een bakkie  |
|
RonHunter
Oud Moderator
|
|
nietmeer
|
Ik hing al aan de tap maar daar kwam bier uit  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
*Raapt Kpuc van de vloer op* Hey Ron, ben eens voorzichtig!  *Zet het koffiezetapparaat aan* Nog ff wachten mensen, de koffie is zo klaar! |
|
RonHunter
Oud Moderator
Nog even wachten Kpuccie, beetje vroeg hoor.  (alhoewel  ) Goeiesmorgens gamefreak *geeft Misha een *boink* op den schouder*  |
|
nietmeer
|
Ik lust t toch niet en ga k weer  Paar minuten hoor  |
|
nietmeer
|
Misha: Veel plezier en misschien tot strakjes dan  |
|
nietmeer
|
Dobro jutro Jarinka  |
|
nietmeer
|
Dooie veldmuis!  |
|
nietmeer
|
Die zal ik Jannick zo te eten geven  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Die zal ik Jannick zo te eten geven  Bespeur ik daar enige wraakgevoelens Kpuccie? |
|
RonHunter
Oud Moderator
Cootje!!!!! Wakker blijven hoor. Wat vroeger gaan slapen en niet zo lang achter die PC zitten van je.  |
|
nietmeer
|
Hm, de dondersteen, ik had toch gewoon het modem onder m'n kussen moeten leggen  |
|
nietmeer
|
Quote RonHunter: Cootje!!!!! Wakker blijven hoor. Wat vroeger gaan slapen en niet zo lang achter die PC zitten van je.  Hoezo? Ik ben toch wakker  En dat ik nog zo laat op was... Tja, dat filmpje wilde ik zooooooo graag bloggen  *Brengt een dienblad met mokken vol dampende koffie binnen* |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: Misha: Veel plezier en misschien tot strakjes dan  Ik ben er al weer  Ik heb me zusje ingemaakt met 3-0 met tennis en met baseball 12-0  |
|
nietmeer
|
Misha: Kun je wel tegen je kleine zusje?  |
|
nietmeer
|
@Corine, ze had me met boksen ingemaakt ze had me knock out geslagen  |
|