|
nietmeer
|
Koffie is klaar!!! Waarom neemt er nou niemand een bakkie ?  @Misha: Net goed  |
|
nietmeer
|
Ik lust geen koffie als je nou thee maakte  En me haar zit nogal raar  jullie willen het niet zien  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
|
|
nietmeer
|
Is een vers dampende Utrechtse bolus ook goed Ron? |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Is een vers dampende Utrechtse bolus ook goed Ron? Kpuc die hale we zo wel ff bij de bakker  |
|
RonHunter
Oud Moderator
|
|
nietmeer
|
Hoeft niet Misha, als de koffie zo op is dan ligt er al snel eentje te zwemmen  |
|
nietmeer
|
Ik heb hier alleen nog croissantjes die net afgebakken zijn...  |
|
nietmeer
|
Kpuc In de oude gracht?  |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: Ik heb hier alleen nog croissantjes die net afgebakken zijn...  Corine ik kom wel even bij jou langs  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Kpuccie gebruikt koffie als laxceermiddel, Misha.  @Cootje, nou ja.....En niet ff vragen of Ron die TOEVALLIG ook lust?????  |
|
nietmeer
|
Quote RonHunter: Kpuccie gebruikt koffie als laxceermiddel, Misha.   Erg handig "Ahum" |
|
nietmeer
|
Quote RonHunter: Kpuccie gebruikt koffie als laxceermiddel, Misha.    Ik denk eerder dat ie iemand anders bedoeld Ron  Lust je er één Ron?  |
|
nietmeer
|
Corine ik lust wel een croissant  |
|
RonHunter
Oud Moderator
@Cootje,Tssssssssssssss, moet je nu vragen..... Eer ik in Helmond ben zijn ze al op.  |
|
nietmeer
|
Quote Mishatje: Corine ik lust wel een croissant  Haha, okee... Wil je me hier op WMR aub gewoon Cootje of Co noemen? Da's voor mensen die me niet kennen iets makkelijker herkenbaar  |
|
nietmeer
|
Oh is goed hoor Co  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Quote Cootje68: Quote Mishatje: Corine ik lust wel een croissant  Haha, okee... Wil je me hier op WMR aub gewoon Cootje of Co noemen? Da's voor mensen die me niet kennen iets makkelijker herkenbaar  JOu herkennen ze toch wel hoor, al is het maar aan je gedrag......   |
|
nietmeer
|
Hihihi... Arme Ron  Trouwensheeft de rest van de aanwezigen mijn supergave Blog al bekeken? Als je ff wilt lachen moet je zeker kijken  |
|
nietmeer
|
Quote RonHunter: JOu herkennen ze toch wel hoor, al is het maar aan je gedrag......   Dat leuke plaatje  |
|
nietmeer
|
Cootje, bende gij op den msn efkes voor ik naar de bakker ga? |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: Hihihi... Arme Ron  Trouwensheeft de rest van de aanwezigen mijn supergave Blog al bekeken? Als je ff wilt lachen moet je zeker kijken  whaha lachte me dood  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Cootje, bende gij op den msn efkes voor ik naar de bakker ga? Haal je dan voor mij een Croissantje?  |
|
nietmeer
|
Cootje, lamaar meis, tis al geritseld  |
|