|
nietmeer
|
Ik ben er wel, Casboy ook en verder ben je de enige, Mmore!  (EDIT: en RELPA dus ook, maar ik las je bericht pas nadat ik had gepost...) |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
ook hallo iedereen  No worries, Jarinka..  |
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
hallo,  wat wil je drinken en wil je koekje? |
|
nietmeer
|
Quote: @Jarinka Er zijn er altijd meer dan je denkt... Ikzelf bv. post niet veel omdat ik veeeels te langzaam typ.. Maakt niet uit, iedereen is welkom, of hij/zij nou langzaam of snel typt! Ik kan je trouwens de roze koeken aanraden! |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
De rest is Harry Potter aan het lezen natuurlijk  Oef.. Geef mij nog is zown roze koek |
|
nietmeer
|
Ja, ik ben ook HP-verslaafd maar ik ben net jarig geweest en heb te horen gekregen dat ik Harry Potter 7 krijg, wanneer weet ik niet precies maar ik kan hem nu zelf dus niet meer kopen... De roze koeken zijn op, wil je in plaats daarvan een hondenkoekje? Speciaal gemaakt met verse hond uit de dierentuin!  |
|
*geeft roze koek aan Mmore* als-het-u-blieft  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
|
|
neehoor, kom net van de buurtsuper terug  alsjeblieft *geeft er eentje* |
|
Naaoomii
Oudgediende
Dankje |
|
nietmeer
|
Ik ben net ook nog naar de winkel geweest, om duivenvoer te halen. Sinds afgelopen dinsdag zwerft hier een sierduif rond, geen idee wie de eigenaar is, maar het is wel een gezellig beestje! |
|
Mmore
Administrator
|
Ik las het Jarinka, ik ben morgen jarig  Ga je 'm ook in 't Engels lezen? Thanks 4 the roze koek  |
|
|
|
Mmore
Administrator
|
Hemel  |
|
Relpa
Oudgediende
Als ik een Hertogje zou mogen mogen jullie evt. roze koeken lekker zelf opsmikkelen. Was weer ff ergens anders mee bezig.. Mij hoor je dus niet zo vaak maar ik volg het met bewondering  |
|
Mmore
Administrator
|
Haha ik zeg ook niet te veel alhoewel ik zo goed als alles lees  ben vaak met teveel andere dingen bezig om het bij te houden  |
|
nietmeer
|
@ Mmore, Ja, ik heb voor m'n verjaardag Harry Potter 1 t/m 4 in het Engels gekregen, en vorig jaar Harry Potter 6. Ik kijk dus met belangstelling uit naar deel 7, want ik ben toch echt wel benieuwd hoe het verder gaat! |
|
Quote RELPA: Als ik een Hertogje zou mogen mogen jullie evt. roze koeken lekker zelf opsmikkelen. Was weer ff ergens anders mee bezig.. Mij hoor je dus niet zo vaak maar ik volg het met bewondering  Quote Mmore: Haha ik zeg ook niet te veel alhoewel ik zo goed als alles lees  ben vaak met teveel andere dingen bezig om het bij te houden  het is weekend  dan moet je uitrusten, gewoon lekker niksen  |
|
hee, m'n OT-index ligt ondertussen al boven de 200  als ik zo doorga heb ik in 18 dagen een avatar   gisterenmorgen was die nog 16  |
|
Relpa
Oudgediende
Krek, Mmore ook al heb j meer op je bordje als ik |
|
Mmore
Administrator
|
Zo jong en dan al die boeken in 't Engels lezen  Toen ik zo oud was speelde ik nog met lego en flippo's... Oh nee, dat was iets eerder volgens mij  Wanneer begon pokémon??  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Mijn internet heeft een downloadsnelheid vergelijkbaar met een stuk stront op pootjes... |
|
nietmeer
|
Hier de cover van de adult's edition. En hier van de children's edition. Die voor de volwassenen is een stuk mooier!  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Casboy: hee, m'n OT-index ligt ondertussen al boven de 200  als ik zo doorga heb ik in 18 dagen een avatar   gisterenmorgen was die nog 16  Spammer  Keep on goin'  Ik zit in anderhalf jaar op 5567, maar een half jaar van die anderhalf jaar was er nog geen forum  |
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|