|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Naja.. Maakt ook niet uit eigenlijk, vind het alleen jammer voor iedereen die telkens een hartaanval krijgt als ze me zien Doei Naomi  |
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
Quote Mmore: What goes on the internet stays on the internet dat lijkt verdacht veel op What happens in Vegas stays in Vegas  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Quote Jarinka: Da's waar. Jullie hebben de foto nu (waarschijnlijk) al gezien, dus ik zal de link even weghalen. Wijs Jarinka, ook al ben ik wel blij dat ik'm gezien heb. Nix mis mee toch ? Bijna niemand is tevree met eigen foto's |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Casboy: Quote Mmore: What goes on the internet stays on the internet dat lijkt verdacht veel op What happens in Vegas stays in Vegas  Abby zei het uit 'NCIS', in een aflevering waarbij ze iemand via het internet probeerde te traceren  |
|
nietmeer
|
@ RELPA, Serieus, alle foto's waar ik op sta, zien er gek uit. De ene keer knipper ik met m'n ogen, dan heb ik weer een hele domme nep-glimlach... HELLUP!!! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Ik moet ook gaan, we gaan zo uit eten   |
|
nietmeer
|
Oke, eet smakelijk en tot ooit! |
|
Quote Cee-N-Cee: Ik moet ook gaan, we gaan zo uit eten   doeidoei! veel succes nog met je backup  |
|
nietmeer
|
Trouwens, Mmore, één van de weinige foto's waarvan ik vind dat iedereen hem mag zien, is deze.Schattig he? |
|
Mmore
Administrator
|
Oh ja, lijkt sprekend op die andere foto  haha hij/zij? is wel lief ja.. |
|
Relpa
Oudgediende
Overkomt iedereen meissie, ik herken mezelf amper op Foto's, vooral omdat ik ook zo min mogelik in de spiegel kijk. Ga zo ook eten, dus smakelijke hap oor iedereen, en Mmore kan weer door met z'n boekkie  |
|
Quote Jarinka: Trouwens, Mmore, één van de weinige foto's waarvan ik vind dat iedereen hem mag zien, is deze.Schattig he? wat is het? cavia in de guillotine?  |
|
nietmeer
|
Da's mijn cavia, ze heet Babbel en is 7 jaar (dat wist je waarschijnlijk al van m'n PP, Mmore!). Quote Casboy: Quote Jarinka: Trouwens, Mmore, één van de weinige foto's waarvan ik vind dat iedereen hem mag zien, is deze.Schattig he? wat is het? cavia in de guillotine?  Nee, het is mijn cavia die haar kopje door het raampje van haar hok steekt! |
|
Quote RELPA: Overkomt iedereen meissie, ik herken mezelf amper op Foto's, vooral omdat ik ook zo min mogelik in de spiegel kijk. Ga zo ook eten, dus smakelijke hap oor iedereen, en Mmore kan weer door met z'n boekkie  neu, ik blijf hier nog lekker, ik hou 'm wel bezig  |
|
Mmore
Administrator
|
JA, wist ik al, maar ik wist niet meer of het een hij of een zij was en ik had geen zin weer naar je PP te gaan  |
|
nietmeer
|
Geeft niet, ik ben ook zo sloom als een duf konijn (sorry, is een uitspraak van m'n moeder)...  |
|
Relpa
Oudgediende
Een heel ander mens, lijk je wel Jarinka Houdoe, Allemaal  |
|
Quote RELPA: Een heel ander mens, lijk je wel Jarinka Houdoe, Allemaal  baibai |
|
en toen werd het stil  |
|
Mmore
Administrator
|
Soms zijn er belangrijkere dingen dan WaarMaarRaar  |
|
zoals je behoefte doen  anders wordt 't zo'n rotzooitje  |