|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Naomi onze katten en hond mogen niet binnenkomen maar die ene glipte me stiekem naar binnen dus die moest ik weer pakken  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Theetje, maak me maar weer jaloeoers  Ik heb zin om die brownies weer te bakken  Cee, help je mee?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Mier, Als ze niet binnen mogen komen, waarom heb je dan katten en een hond, het zijn niet voor niks HUISdieren  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: Theetje, maak me maar weer jaloeoers  Ik heb zin om die brownies weer te bakken  Cee, help je mee?  Winkels zijn dicht schat  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Mier, whaha, dat is wel lastig  @ Cee, jah dat weet ik, het is zondag, maar we kunnen toch toveren?  |
|
Mier Oudgediende
@ Cee de katten zijn om de muizen achter in de stal weg te houden en de hond hebben we om de dieven weg te houden |
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
Quote Mier: @ Cee de katten zijn om de muizen achter in de stal weg te houden en de hond hebben we om de dieven weg te houden wij hebben naaktslakken om erin te trappen  |
|
nietmeer
|
@ Mier, Hebben jullie dan zoveel waardevol spul   ? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Mier: @ Cee de katten zijn om de muizen achter in de stal weg te houden en de hond hebben we om de dieven weg te houden Denk je echt dat een hond een dief kan weghouden? als ze in willen breken dan lukt dat wel hoor  Desnoods schieten ze het beest af |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Casboy: Quote Mier: @ Cee de katten zijn om de muizen achter in de stal weg te houden en de hond hebben we om de dieven weg te houden wij hebben naaktslakken om erin te trappen  Die met een huisje zijn ook leuk, die hoor je knisperen onder je voeten als je ze plattrapt  |
|
Mier Oudgediende
@ Jarinka nou wij hebben een boerderij en alle schuurdeuren willen niet op slot he en we hebben best wel wat spul staan en er liggen. en op een boerderij hoort altijd een waakhond. |
|
nietmeer
|
@ CNC, Toen ik 5 ofzo was, heb ik een keer een huisjesslak opgegeten! |
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Casboy: Quote Mier: @ Cee de katten zijn om de muizen achter in de stal weg te houden en de hond hebben we om de dieven weg te houden wij hebben naaktslakken om erin te trappen  Die met een huisje zijn ook leuk, die hoor je knisperen onder je voeten als je ze plattrapt  grappig  maar zout strooien is nóg grappiger  (o wat ben ik toch weer gemeen  ) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Casboy, nee dat is niet grappig.. dat is stom.. Quote Jarinka: @ CNC, Toen ik 5 ofzo was, heb ik een keer een huisjesslak opgegeten! Dat doen ze in frankrijk ook..  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Slakken wat een slijmerds.  |
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
Quote Cee-N-Cee: @Casboy, nee dat is niet grappig.. dat is stom.. Quote Jarinka: @ CNC, Toen ik 5 ofzo was, heb ik een keer een huisjesslak opgegeten! Dat doen ze in frankrijk ook..  die fransen ook  in engeland was toen een keer gefrituurde Mars een rage  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: Aaah Cee, doe niet zo vies op msn  Lekker gele brij  |
|
nietmeer
|
@ CNC, Ik had hem platgetrapt, en daarna in m'n mond gestoken. M'n moeder kwam keihard naar buiten gerend onder de woorden: "Bah, Jarinka! Dat is vies!"
Ze heeft die slak niet uit m'n mond kunnen halen...
Eten ze in Frankrijk de slakken ook met huisje erbij? |
|
Mier Oudgediende
@ Cee er is bij ons maar 1 weg om bij onze huis te komen en onze hond heeft altijd gelijk in de gaten als er iets aan komt en dna blaft ze en dat horen wij dan weer dus dieven geen kans en onze hond bijt ook nogaal graag |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
 gele brij.  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Casboy, is een gefrituurde Mars lekker  @ Cee, ja ja..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Jarinka, haha, wel lekker vers  Ik moet er niet aan denken @Mier, ik kom niet bij jullie thuis  Ik heb het niet zo met blaffende en bijtende honden  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Ik heb het niet zo met blaffende en bijtende honden  Daarom kon je het zeker ook zo goed vinden met Kobusje?  |
|