|
nietmeer
|
@ Cee, Blaffende honden bijten niet! (Dit hoort in kleine lettertjes  Behalve die van Mier...  |
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
Quote Naaoomii: @ Casboy, is een gefrituurde Mars lekker  geen idee..nooit geprobeerd, ik frituur liever een frikandelletje  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Cee haha ze heeft mij ook al een keer gebeten en me ook al eens gekrabt op me rug toen ik met haar aan het zwemmen was  had toen inees 3 krassen van mijn hond op me rug  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Naomi, kobusje was meer een blaffende kat.. dus dan is t niet erg  @Jarinka, dat doen ze wel  |
|
nietmeer
|
@ Mier, Arme jij...  |
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
Quote Mier: @ Cee haha ze heeft mij ook al een keer gebeten en me ook al eens gekrabt op me rug toen ik met haar aan het zwemmen was  had toen inees 3 krassen van mijn hond op me rug  stoute hond...E.H.B.O. bellen (eerste hulp bij opvoeden dan he) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Mier, lang leve je huisdier  Wordt er niet ingebroken dan knaagt je hond wel aan je been  |
|
nietmeer
|
@ Cee, Weet ik wel, maar ze zeggen dat altijd  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik mis mijn hond.. die is met mijn ouders mee op vakantie.. |
|
Mier Oudgediende
maar voor de rest is mijn hondje een poepie hoor  ik kan niet meer zonder haar  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
@ Cee, ja en weet je wat het was.. Twee jaar geleden kreeg ze ook nog kattenvoer omdat ze dat lekkerder vond  |
|
nietmeer
|
Helaas, weer een artikel afgewezen... Quote Bericht aan Jarinka: Helaas wordt uw artikel met de titel: Politie neemt telefoon vrouw in beslag niet toegevoegd aan WaarMaarRaar.nl omdat:
iemand je voor is geweest. Ik heb dat artikel een half uur geleden verstuurd! |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Theemonster: ik mis mijn hond.. die is met mijn ouders mee op vakantie.. Pff ja dat is vervelend he  Snap het wel hoor.. Ik miste Kobusje ook toen ik in Den Bosch was..  |
|
Mier Oudgediende
@ Naomi mijn hond eet ook graag kattenvoer en ook gras en dan kotst ze niet eens soms vraag ik me af of mijn hond geen koe is |
|
Theetje
Oudgediende
Ach, ik zie mijn hond over 2 weken weer als het goed is.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: @ Cee, ja en weet je wat het was.. Twee jaar geleden kreeg ze ook nog kattenvoer omdat ze dat lekkerder vond  Kobus is een van de weinige honden die ik mag  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Mier, whaha, jah.. Of een kruising tussen een hond/kat/koe..  @ Thee, zolang nog  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Mijn hond zou je niet mogen  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Cee, ja ze zeggen weleens dat honden op hun baasjes lijken he  Gelukkig lijkt Kobusje dan wel op dit baasje..  |
|
Theetje
Oudgediende
@Naomi; vorig jaar waren ze ook 3 weken weg.. En toen ik bij ELro en Lessien was was ik ook 3 weken van huis.. |
|
Mier Oudgediende
@ Naomi ja da tkan ook ze likt haar poten ook schoon net zoals een kat  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Thee, maar je hond/iemand anders missen is nooit leuk.. @ Mier, whaha een hond met een identiteitscrisis  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: @ Cee, ja ze zeggen weleens dat honden op hun baasjes lijken he  Gelukkig lijkt Kobusje dan wel op dit baasje..  Dat heb je mis  Jij bent niet zo harig, en je hebt godzijdank geen 6 tepels, enzo.. en je bent niet loops  enzo..  Ik moet er niet aan denken  |
|
Theetje
Oudgediende
@Naomi; ik mis zo vaak iets of iemand, dus die 2 weken overleef ik nog wel  |
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|