|
nietmeer
|
Nee, ik houd niet zo van koffie  . Ik heb liever een cola  |
|
nietmeer
|
Oeff, jij bent hard, geen koffie  *loopt achter de toog door, zet de pruttelaar aan, pakt cola, zo, aste Jarinka* |
|
nietmeer
|
Dankje  ! Pas nadat ik mijn reactie had neergezet, kwam ik erachter dat het "Mag ik koffie" of zoiets betekent... |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Quote Jarinka: Nee, ik houd niet zo van koffie  . Ik heb liever een cola  Is wel slecht voor je gebit... Kunt beter koffie met een zoetje nemen of zo. zuuraanval is dan minder heftig dan die van een colaatje |
|
nietmeer
|
@ Blusgast, Weet ik, ik heb een beugel dus eigenlijk mag ik geen cola, maar er is nog nooit wat bijzonders mee gebeurd... Vooruit dan maar, dan neem ik wel thee.
Eén sterrenmuntthee graag! |
|
nietmeer
|
Goeiemorgen allemaal  Is er nog koffie? |
|
nietmeer
|
Smorges Cootje, tis wel een pittig bakkie dus bindt de broek maar dicht  |
|
nietmeer
|
Ah, goeiemorgen Kpuccie  Bedankt voor de waarschuwing... Ik zal de deur naar het toilet ook maar alvast openzetten dan  |
|
nietmeer
|
Goed plan mops  Brrr, ik zit op een laptop met Vista, ieww, nu weet ik het zeker, Mickeysoft is nog verder de weg kwijt geraakt, wat een bagger OS  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Vista sucks, dat ben ik met je eens haha... Goeiemorgen allemaal...  |
|
nietmeer
|
Haha, aan Vista wil ik m'n handjes niet branden  Geef mij maar XP, da's meer dan genoeg! Goeiemorgen Jive  |
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
hoi allemaal  Quote Kpuc: Goed plan mops  Brrr, ik zit op een laptop met Vista, ieww, nu weet ik het zeker, Mickeysoft is nog verder de weg kwijt geraakt, wat een bagger OS  ik werk al 3 maandjes met Vista, ik heb nog geen probleempjes gehad hoor  |
|
|
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Goedemorgen allen  |
|
nietmeer
|
Quote LessienElensar: Goedemorgen allen   Goeiemorgen Lessien en Cas  |
|
Quote LessienElensar: Goedemorgen allen  hallo   |
|
nietmeer Erelid
|
Cootje   Hey Casboy  Is er nog koffie te vinden hier ? |
|
Quote LessienElensar: Cootje   Hey Casboy  Is er nog koffie te vinden hier ? *geeft koffie* alsjeblieft, sorry dat het zo lang duurde, 't apparaat was stuk  |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Goedemorgen Cootje  Goedemorgen Less  |
|
nietmeer Erelid
|
Dank je Cas, was ik wel aan toe  Blusje   |
|
nietmeer
|
 Het is erg rustig deze morgen...  |
|
Quote Cootje68:  Het is erg rustig deze morgen...  maandag he, sommige mensen moeten nog werken  |
|
nietmeer
|
Dat dan wel, maar zo rustig heb ik al in tijden niet meer meegemaakt  |
|
er komen ook nog wat bij die opvakantie zijn, mensen die weten dat er geen café is, mensen die nog slapen..  |
|
nietmeer
|
haha, da's waar... slaapkoppen zijn het  Maar ik ga weer ff wat doen  Tot vanmiddag  |
|