|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
Quote Cee-N-Cee: De sun is shining.. niettus  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Casboy: Quote Cee-N-Cee: De sun is shining.. niettus  Wellus  |
|
het is hier aardig bewolkt  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Goeienacht  |
|
nietmeer
|
Hoi Ikke! Overal schijnt de zon, alleen soms achter de wolken... Maar hij schijnt wel altijd (behalve 's nachts, voor het geval je zoiets wou zeggen, Casboy  )! |
|
Quote Ikke: Goeienacht  vrolijk pasen  hallo  |
|
Quote Jarinka: Hoi Ikke! Overal schijnt de zon, alleen soms achter de wolken... Maar hij schijnt wel altijd (behalve 's nachts, voor het geval je zoiets wou zeggen, Casboy  )! 's nachts schijnt hij ook  alleen niet aan onze kant van de aardbol  |
|
nietmeer
|
*Gaat quasi-boos met armen over elkaar in een hoekje van het cafe zitten* |
|
Quote Jarinka: *Gaat quasi-boos met armen over elkaar in een hoekje van het cafe zitten* biertje?  |
|
nietmeer
|
Nee dankje, ik mag nog geen alcohol  ... |
|
ik ook niet, maar ik woon tenslotte in Aalten  in Aalten wordt 't meeste gedronken onder de 16 van heel Nederland... het is gewoon de cultuur hier  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai allemaal! ff een vlug bezoekje. ben eigenlijk te druk...., maar heb 2 minuutjes gevonden om toch ff te komen! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Casboy: ik ook niet, maar ik woon tenslotte in Aalten  in Aalten wordt 't meeste gedronken onder de 16 van heel Nederland... het is gewoon de cultuur hier  Kansloos dus |
|
nietmeer
|
M'n broer is wel 16, maar hij ziet eruit alsof hij 14 is en daarom moet hij per se z'n ID-kaart meenemen. Volgens mij is hij z'n ID-kaart ook nog kwijt... Ik ben trouwens erg blij: Quote Bericht aan Jarinka: Bedankt voor uw bijdrage aan WaarMaarRaar.nl, vanaf 25-07-07 12:00 is uw artikel met de titel: Rotterdammer rijdt honderd kilometer te hard. te vinden op WaarMaarRaar.nl Eerste artikel dat wordt geplaatst! Hoi Gitte! |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@ Ikke, Arme jij, En arme wij dat wij het moeten aanhoren! Wat is het nummer van dr. Phil? |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.423
|
hoi allemaal  |
|
Quote Gitte: haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai allemaal! ff een vlug bezoekje. ben eigenlijk te druk...., maar heb 2 minuutjes gevonden om toch ff te komen! goeiendag  Quote Jarinka: M'n broer is wel 16, maar hij ziet eruit alsof hij 14 is en daarom moet hij per se z'n ID-kaart meenemen. Volgens mij is hij z'n ID-kaart ook nog kwijt... kom maar eens hier in aalten... kinderen van 12 kunnen hier gewoon een biertje krijgen in discotheken/feesten. zoals bij 't paasvuur: je had groene bandjes (geen alcohol) en roze. de eerste bezatte gast die je tegenkomt moet je vragen oftie z'n bandje wil ruilen. "ja hoor, geen probleem". hoppa, roze bandje, en als je die eenmaal hebt kun je zo bier krijgen... |
|
nietmeer
|
Hoi Loek!  ... M'n moeder roept me net voor het eten... Zo te ruiken eten we gebakken ei met spek op brood. Jammie  ! |
|
Ikke
Oudgediende
Ik ga deze vakantie wiskundeopgaven maken  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Jarinka: Hoi Gitte! HOI! je bent de eerste vandaag die hoi terug zegt! |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Quote Ikke: Ik heb net 'n wisknuddeboek besteld  Nu ben ik officieel gek geworden    het enigste leuke aan wiskunde is dat je een grafische rekenmachine moet   lekker spelletjes doen  Quote Loek: hoi allemaal  hooooooooi  |
|
Zwelgje Erelid
hoi loek en Casboy |
|
Zwelgje Erelid
Ik ga wweer! laterz |
|