|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Zuwe, hij kan ook in de super werken toch. Dat wordt net iets beter betaald |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Zuwe: Groot gelijk Wat bedoel je? Dat het onderbetaald wordt, en saai.... |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Misschien maar voorlopig niet... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Zuwe: Quote Cee-N-Cee: Quote Zuwe: Groot gelijk Wat bedoel je? Dat het onderbetaald wordt, en saai.... Jup.. maar wel goed voor de conditie  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Cee-N-Cee: Jup.. maar wel goed voor de conditie  Het werk wat ik nu doe wordt beter betaald, is leuk en het is beter voor de conditie dan folders doen  |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Als eens gevraagt en toen kon het niet, nog iets te jong. |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Super de boer zit hiet bijna tegen ons huis aangeplakt dus dat zou best makkelijk wezen... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Zuwe, en het is net wat leuker werk.. scheelt niet veel  |
|
nietmeer
|
Ben er weer heb heerlijk pizza gegeten met heerlijke kaas  |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Misschien komt het nog, moet ook kunnen en nu hij over is op school krijgt hij best een zwaar jaar, examenklas. 10 weken thuis en nog over, ben heel tevreden, hij [en ik] we hadden lieve mensen om ons heen die hebben enorm geholpen, ook wmr |
|
Ikke
Oudgediende
Ik heb nog steeds niks gegeten  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Ikke: Ik heb nog steeds niks gegeten  Ik wel @Zuwe, de examenklas is wel ff doorbijten.. |
|
Ikke
Oudgediende
Zo, ouders zitten lui in de tuin, heb ik me snel even yoghurt gepakt en daar voor straf alle slagroom die nog over was daar doorheen geflikkerd  Ik zit komend jaar ook in de examenklas, eindelijk  |
|
nietmeer
|
En dan zakken ikke?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Ikke, Haha, had je straf ofzo, dat je niks anders mocht  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: @Ikke, Haha, had je straf ofzo, dat je niks anders mocht  Mijn ouders volgen het principe: "eten wat de pot schaft" |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Ikke: Quote Cee-N-Cee: @Ikke, Haha, had je straf ofzo, dat je niks anders mocht  Mijn ouders volgen het principe: "eten wat de pot schaft" Dat is wel een goed principe.. maar ja  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Mishatje: En dan zakken ikke?  Nee, eerst slagen and then get the hell outta dodge... Hopla naar den andere kant van het land verhuizen, weg uit dit gat  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
ik zit na de zomer ook weer in de examenklas  voor de 2de keer  alleen dit keer voor een MBO diploma  weet alleen niet of we ergens examens voor moetne doen (volgens mij wel maa weet het dus niet zeker) |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Dat is wel een goed principe.. maar ja  Vandaag komt 't me niet zo goed uit  Mja, om mijn ouders te straffen dat ze mij niks anders hebben laten eten heb ik de slagroom erdoorheen gegooid  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Ikke
Oudgediende
Zo dat was lekker  I  Slagroomyoghurt  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: @Ikke, wraak is zoet  En yoghurt is zuur  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Ikke: Quote Cee-N-Cee: @Ikke, wraak is zoet  En yoghurt is zuur  Ja, maar met suiker goed te doen  |
|