|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Heeeeln handig  de aan en uit knop van Kriebeltje's pc zit net naast mijn linker knie  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Kriebeltjes 'uit-knop' is ook bereikbaar met een welgeplaatst knietje  |
|
Theetje
Oudgediende
@Ikke; dat bedoelde ik niet  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
hallo, no snel eventjes hoi zeggen voordat ik ga  hee thee, hoe was je weekend? |
|
Theetje
Oudgediende
Ik ben nog in Wijhe  Morgen weer naar huis.. al wil ik hier gewoon nooit meer weg... |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Theemonster: Ik ben nog in Wijhe  Morgen weer naar huis.. al wil ik hier gewoon nooit meer weg... heb je nie van die kinky handboeien waarmme je jezelf mee kunt vastboeien aan Kriebel z'n bed, en dan perongeluk de sleutels uit het raam in de put gooien? |
|
ToMxlr
Erelid
|
maargoed, ik ga even snel mn ta inpakken, ben bang dat ik voor vrijdag hier niet meer ben, en zaterdagochtend zit ik in London, ga jullie missen  zal proberen een i-netcafe te vinden in London, die een beetje betaalbaar is, dan post ik nog wel een blogje;) toedels  |
|
Ikke
Oudgediende
Oke, doei Tom   |
|
ToMxlr
Erelid
|
tot volgende week woensdagt  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Hee Tom, je zou pas om 10 uur weggaan  ofzo, toch? |
|
Theetje
Oudgediende
Wouter heeft nog geen bed, dus me vastketenen aan zijn bed is wat moeilijk  Veel plezier in londen  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Hallo iedereen  Oh, doei ToM!! |
|
ToMxlr
Erelid
|
mja, maar moet mn tas nog even pakken, en mn bus vertrekt om half 10, anders haal ik mn aansluiting niet. ik ga even snel mn tas pakken, ben over 10 mij terug dan kan iik nog 20 minuutjes blijven |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Theemonster: Wouter heeft nog geen bed, dus me vastketenen aan zijn bed is wat moeilijk  Veel plezier in londen  waar slaapt die dan? in een hondehok?  ander aternatief: verwarmingsbuis, daar kom je ook niet zo doorheen met een zaag  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
|
|
Ikke
Oudgediende
Quote Theemonster: Wouter heeft nog geen bed, dus me vastketenen aan zijn bed is wat moeilijk  Vastketenen aan, euhm, het fornuis?  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Ikke: Quote Theemonster: Wouter heeft nog geen bed, dus me vastketenen aan zijn bed is wat moeilijk  Vastketenen aan, euhm, het fornuis?  Keten jezelf gewoon aan wouter vast    |
|
Theetje
Oudgediende
@tom; we slapen op 2 matrassen op de grond, 2 ongelijke matrassen, hij ligt lager dan ik  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik slaap op een bed waarvan de lattenbodem uit elkaar begint te vallen  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Ik slaap in een huis dat de hele tijd kraakt  |
|
ToMxlr
Erelid
|
ik slaap op ee 18 cm dik kingsize matras..hehehehehe, of, als ik zin heb, dan slaap ik in mn hangmat  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote alweerdood: Ik slaap in een huis dat de hele tijd kraakt  Ons huis kraakt niet, mijn bed wel  Gelukkig nog lang niet zo erg als m'n vorige bed  Edit: uiteraard is de hoeveelheid gekraak en het volume daarvan afhankelijk van wat ik nou precies uit aan het spoken ben  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Ikke: Quote alweerdood: Ik slaap in een huis dat de hele tijd kraakt  Ons huis kraakt niet, mijn bed wel  Gelukkig nog lang niet zo erg als m'n vorige bed  Edit: uiteraard is de hoeveelheid gekraak en het volume daarvan afhankelijk van wat ik nou precies uit aan het spoken ben  Hmm, ik wil niet weten wat je daar allemaal precies aan het doen bent  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote alweerdood: Hmm, ik wil niet weten wat je daar allemaal precies aan het doen bent  Op dit moment helemaal niks  Maar mijn bed kraakt aanzienlijk harder wanneer ik er op ga springen dan wanneer ik rustig lig te slapen  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Trouwens, de  is weer in zie ik  |
|