|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Quote Mishatje: Ik ga even beneden wat eten  Gelukkig want ik sterf van de honger Tot zo    Zit je in Afrika??  Anders zal je niet zo snel sterven aan voedsel tekort hier;) |
|
nietmeer
|
Goeie vraag Cas, hier waai je uit de broek zo hard gaat t tekeer, ben erg blij dat ik net al de super heb verblijd met een bezoek  |
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
Kpuc: 't is niet eerlijk  het regent hier 15 graden en m'n broer heeft 't zonnetje met 31 graden. maarja, in augustus gaan we 'm lekker opzoeken  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Hier schijnt de zon een beetje.. matige windkracht |
|
nietmeer
|
Tja Cas; Nederland vakantieland  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Blegh.. geef mij dan vorige zomer maar... |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Ik stap over een paar uur in mijn rubberen boot en ga op huis aan... Zo, over het weer hoef ik het dan denk ik niet te hebben  |
|
nietmeer
|
Jive: en dan je flippers aan en lekker zwemmen in de Elizabethtunnel?  |
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
Quote Cee-N-Cee: Blegh.. geef mij dan vorige zomer maar... inderdaad  dat waren nog eens tijden  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Quote Cootje68: Jive: en dan je flippers aan en lekker zwemmen in de Elizabethtunnel?  Juist  Even lekker scubadiven en kijken wat voor mooie onderwaterwereld zich daar heeft gevestigd  Zie je nou, het slechte weer is helemaal niet zo slecht haha. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Casboy, eigenlijk veel te heet.. maar goed.. Jive, je rubberen boot? vergeet je je buitenboordmotor niet? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Zo, wat een rust... |
|
nietmeer
|
Quote Casboy: Quote Cee-N-Cee: Blegh.. geef mij dan vorige zomer maar... inderdaad  dat waren nog eens tijden  nou zeker  behalve als je aan het verhuizen bent |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@pos, in de regen verhuizen is ook geen pretje  |
|
nietmeer
|
maar in de hitte ook niet @JB er staat nog wel een leuk bootje voor je in mijn blog  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
pos, dan moet je niet verhuizen  |
|
nietmeer
|
ik ging ook niet verhuizen  dat deed een ander wel   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@posje, dan heb jij er toch geen last van  |
|
nietmeer
|
Ben er weer me buikje is nu rond  |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: posje, dan heb jij er toch geen last van  ik dacht het wel  die persoon trok bij me in  |
|
nietmeer
|
Hebben jullie ook wel eens dat je je pc uit t raam wilt gooien?  |
|
nietmeer
|
nee dan word ik wel tegengehouden  zonde van het raam  |
|
nietmeer
|
@posi dan doe je 't raam open  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Mishatje: Hebben jullie ook wel eens dat je je pc uit t raam wilt gooien?  Nee.. zonde van de pc.. Quote positivily: nee dan word ik wel tegengehouden  zonde van het raam  En van t raam  Quote positivily: Quote Cee-N-Cee: posje, dan heb jij er toch geen last van  ik dacht het wel  die persoon trok bij me in  Oh, dus je werd gedwongen om mee te helpen, lastig is dat  Koop dan een huis waarbij huisgenoten al bij de inboedel horen  |
|
nietmeer
|
@CNC betaal jij het huis dan  |
|