|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
posje, waarom moet ik dan ineens het huis betalen  |
|
nietmeer
|
jij hebt het over een huis kopen  nah mag je het ook betalen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
posje, nou dan hoeft t van mij niet meer  |
|
nietmeer
|
Ga gewoon bij je mam en pap wonen kost je niks  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Verdorie.. op mijn blog een reclame:
"God bestaat... En jij?"
Houd je mond, tis anders, schijtluis.. |
|
nietmeer
|
Quote Mishatje: Ga gewoon bij je mam en pap wonen kost je niks  nee dank je  die tijd heb ik gehad Quote Cee-N-Cee: posje, nou dan hoeft t van mij niet meer  nee dacht ik al. zodra het op betalen aankomt ist gebeurt  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Wij hebben niet eens een relatie pos  |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Wij hebben niet eens een relatie pos    nergens niet om maar daarvoor ben je me toch te jong   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
posje, godzijdank  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
.. Goedemorgen  |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: posje, godzijdank  moet die man er nu weer bij morgen jannick   |
|
nietmeer
|
Môgen Jannick  |
|
Jannick
Oudgediende
Mag ik mijn wekker uit het raam gooien?  Ik had die wekker om 9:00 uur gezet, en wordt nu pas uit mezelf wakker, over een half uur staat Casboy alweer voor de deur..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
posje, god is overal, god is wat je in de wc dumpt en zo stinkt god is een vuile onderbroek god is een mug god is balkenende god is een fantoom god is een fantasie een illusie bedrog misleiding god is bush... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Jannick: Mag ik mijn wekker uit het raam gooien?  Ik had die wekker om 9:00 uur gezet, en wordt nu pas uit mezelf wakker, over een half uur staat Casboy alweer voor de deur..  Oh ja, die zou je tuin gaan omspitten  |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: posje, god is overal, god is wat je in de wc dumpt en zo stinkt god is een vuile onderbroek god is een mug god is balkenende god is een fantoom god is een fantasie een illusie bedrog misleiding god is bush... maar daarom hoef ik um nog niet in mijn huis  |
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
is de tuin nog niet verzopen dan  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
posje, Bedenk dan dat god overal is! En als je schijt hebt aan god, dan zit god in de plee! Maar hij is OVERAL!     Stomme grevo's.. |
|
Jannick
Oudgediende
Nee, nog niet, om hoelaat kom je?   |
|
nietmeer
|
@Cootje ik zei tog dat over een uur het bomvol zou zitten  |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: posje, Bedenk dan dat god overal is! En als je schijt hebt aan god, dan zit god in de plee! Maar hij is OVERAL!     Stomme grevo's.. niet gaan schelden;) en ik wil die man niet in huis;) |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
posi Als hij een goede borrel meeneemt mag hij best een keer langskomen hoor  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
posje, oke  |
|
nietmeer
|
Quote Mishatje: @Cootje ik zei tog dat over een uur het bomvol zou zitten  Je hebt gelijk Misha |
|