|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
i'm so lonesome i could cry  @ AD broertjes gooi hem ook nat stiekem als hij ligt te slapen ofzo  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Nou, ik was dus echt pissig, ik schiet eerst op hem, mis, kwam tegen een ruit aan, niks aan 't handje, hij natuurlijk dom lachen, ik nog meer pissed off, schiet tegen de deur van het schuurtje, nog een barst in die ruit verdomme  nja, nu is iedereen kwaad en opgefokt.. stom ****broertje, ben blij als ik het huis uit ben, hoef ik daar tenminste geen rekening meer mee te houden. |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
@Mier-Ik heb die Merci toen een keer in een kerstpakket gehad. Ik heb de hele doos in een keer leeg gevreten.  |
|
Mier Oudgediende
Gio toch  ik deed dat met de celebrations die ik kreeg zocht gelijk de lekkerste snoepjes eruit de rest kreeg mijn broer en mijn ouders  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote alweerdood: Nou, ik was dus echt pissig, ik schiet eerst op hem, mis, kwam tegen een ruit aan, niks aan 't handje, hij natuurlijk dom lachen, ik nog meer pissed off, schiet tegen de deur van het schuurtje, nog een barst in die ruit verdomme  nja, nu is iedereen kwaad en opgefokt.. stom ****broertje, ben blij als ik het huis uit ben, hoef ik daar tenminste geen rekening meer mee te houden. Same here, alleen heb ik zusjes  Nog even doorbijten  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Hallooooo   |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Ikke die hebben elkaar tenminste nog, mijn broertje heeft alleen zichzelf  Ik heb zowieso al een bloedhekel aan 'm.. en nu nog erger  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@adje, leuk he, familie.. |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
AllWheelDrive  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Cee-N-Cee: @adje, leuk he, familie.. Nou fantastisch  Ik ben nu echt in een grafstemming.. Quote Ikke: Awd: denk maar niet dat dat ook maar iets uitmaakt  Nog maar eventjes    ik althans  Over 3 jaar ben ik klaar met VWO, heerlijk  Jeuj, als mijn broertje gaat puberen wordt het nog erger denk ik  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Jannick: Hallooooo   Hai   |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: @adje, leuk he, familie.. Oh ja fantastisch, vooral je eigen   Quote alweerdood: Over 3 jaar ben ik klaar met VWO, heerlijk  Ik alleen nog 'effe' m'n examen halen  Weet je al wat je erna wil doen? Behalve zo ver mogelijk van je broertje vandaan gaan wonen  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Ikke zo min mogelijk natuurlijk.  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Ikke ik denk iets in de richting van psycholoog.. Iig iets medisch, en waarbij ik mensen kan helpen  OJA! ik wil ook nog naar australië en Nieuw-Zeeland, dan ben ik iig zeker ver genoeg van mijn broertje   |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Jannick hoe is het inmiddels met je maag?  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote alweerdood: @Ikke ik denk iets in de richting van psycholoog.. Iig iets medisch, en waarbij ik mensen kan helpen  Mag je je op mij uitleven  Ik durf te wedden dat je mij niet kunt profilen  Daar ben ik gewoon te getikt voor  Quote alweerdood: OJA! ik wil ook nog naar australië en Nieuw-Zeeland, dan ben ik iig zeker ver genoeg van mijn broertje   Begin maar vast met sparen dan  Denk maar niet dat je als student veel te makken hebt  |
|
Jannick
Oudgediende
Goed, alleen mijn pc is een beetje aan het flippen, installatie van de nieuwe Bluesoleil heeft minstens 3 kwartier geduurd..   |
|
nietmeer
|
Zo, de controller is overleden, alles van GTA eraf gepleurd. |
|
Jannick
Oudgediende
Quote alweerdood: @Ikke die hebben elkaar tenminste nog, mijn broertje heeft alleen zichzelf  Ik heb zowieso al een bloedhekel aan 'm.. en nu nog erger  En jij maar zeggen dat je de  irritant vondt..  |
|
Jannick
Oudgediende
Hoezo Kpuc?   .. Waarom? |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Jannick: Quote alweerdood: @Ikke die hebben elkaar tenminste nog, mijn broertje heeft alleen zichzelf  Ik heb zowieso al een bloedhekel aan 'm.. en nu nog erger  En jij maar zeggen dat je de  irritant vondt..  Vindt ik ook, alleen hij geeft nu perfect mijn stemming weer.. @Ikke ik wil het tegen die tijd best wel proberen hoor  edit: en, ik ga misschien met nog iemand, zij wou ook naar Australië, dat lijkt me echt vet  Misschien na mijn studie ofzo.. ik zie wel  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
In dat geval, nu het weer beter met je maag gaat, heb ik nog een zak chocotoffs voor je.  *zet chocotoffs op de bar*  ik neem afscheid van jullie, het is weer bedtijd.  Fijne avond nog.  |
|
nietmeer
|
Omdat ik er nog agressiever van werd als dat ik me al voel de laatste dagen, plus dat het ding raar deed in het optiemenu, weg ermee en nooit meer erop. |
|
Mier Oudgediende
|
|