|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote alweerdood: Quote Cee-N-Cee: Ik moet een paar mensen de realiteit in blazen.. of de hel in, maakt me geen ruk meer uit What's up? ook al in een grafstemming? Ja.. Je hoeft waarschijnlijk niet eens te raden waardoor.. |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.423
|
@ mier, je enigste wel  je enige niet  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Kan ik me hier in een discussie mengen? |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Loek ach ben niet zo goed in nederlandse taal ik heb meerdere fans hier op WMR denk ik  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Cee-N-Cee: Quote alweerdood: Quote Cee-N-Cee: Ik moet een paar mensen de realiteit in blazen.. of de hel in, maakt me geen ruk meer uit What's up? ook al in een grafstemming? Ja.. Je hoeft waarschijnlijk niet eens te raden waardoor.. Hmm, ik weet het eigenlijk niet.. Heb de laatste tijd niet zoveel meegekregen.. maar zeg ff snel, ik moet binnen 2 minuten weg! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Mier: @ Loek ach ben niet zo goed in nederlandse taal ik heb meerdere fans hier op WMR denk ik  Ik hou niet van het woord fans, en het zal mij een worst wezen of ik fans heb, waarschijnlijk niet. Ik heb vrienden op wmr, en dat is het enige wat telt |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ik weet het wel  |
|
nietmeer
|
@Mier, jah mij, Aimed en aimed waarschijnlijk  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote DreamerTje: Ik weet het wel  Ja, vertel het dan ff  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Detective: @Mier, jah mij, Aimed en aimed waarschijnlijk  of terwijl jou jou en jou..... |
|
Loek
Oudgediende
|
@ cee, begijp wat je bedoelt, maar fan was meer geintje van dat ze blij is dat ik er ben, beschouw de mensen hier ook als vrienden |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Cee-N-Cee: @adje, naomi's ouders. Hmm, verrassing... Nja, ik dacht al iets in die richting.. Sterkte ermee! ik moet eerst mijn eigen ouders nog voorbij zien te komen, dan zie ik wel hoe het met schoonouders gaat  |
|
nietmeer
|
hey ik zie dat Kpuc geen blog meer heeft |
|
Mier Oudgediende
@ Cnc vrienden  fans ik heb denk ik genoeg vrienden hier |
|
Loek
Oudgediende
|
@ cnc, maar hebben ze iets tegen jou of gewoon tegen relaties in het algemeen..? |
|
Mier Oudgediende
ik denk relatie van CnC en Naomi want de zusje van Naomi heeft toch ook een relatie en daar hebben ze niks op tegen of wel. |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Hee! Gaat het hier over onze relatie.. @ Mier, Ja mn zusje en haar vriend hebben ze niks op tegen, klotereden. Pardon. Excuse me voor mn taalgebruik ben in een rothumeur! |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Loek: @ cnc, maar hebben ze iets tegen jou of gewoon tegen relaties in het algemeen..? Dat is een mysterie.. maar het komt erop neer dat Naomi door haar ouders moet worden beschermd tegen de grote boze buitenwereld... |
|
Mier Oudgediende
@ Naomi dus het is de relatie tussne jou en Cee waar ze op tegen hebben  is zeker de afstand of niet |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Thanks Dreamer, heb het op het moment wel nodig denk ik, Cee trouwens ook..   |
|
Loek
Oudgediende
|
@ naoom geeft niet, kan begrijpen dat je humeur nu niet je van het is.. |
|
nietmeer
|
@cnc,
daar is toch niets mis mee, als het maar zo gebeurt dat zij er geen problemen mee krijgt. |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
hey mensen ben er weer |
|