|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
|
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.423
|
heey twags |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Mier: @ Naomi dus het is de relatie tussne jou en Cee waar ze op tegen hebben  is zeker de afstand of niet Ik weet bij god niet wat de reden is... maar boven alles is duidelijk dat ze het er niet mee eens waren |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.423
|
@ cee, wellicht omdat het vis i-net is, zijn mijn ouders ook niet echt springerig op, hoewel ze wel vinden dat ik een juiste keuze kan maken.. |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Cnc ach ouders van tegenwoordig ze zijn voor alles bang loverboys uitkleden voor de webcam enzovoort je kan het zo gek niet bedenken |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Cee-N-Cee: Quote Loek: @ cnc, maar hebben ze iets tegen jou of gewoon tegen relaties in het algemeen..? Dat is een mysterie.. maar het komt erop neer dat Naomi door haar ouders moet worden beschermd tegen de grote boze buitenwereld... Ze hebben niks tegen op jou hebben ze vanmiddag nog gezegd.. Maar op de combinatie van jou en mij. Jij zou té dominant zijn voor me, en dat zou niet goed zijn, want ik moet leren voor mezelf op te komen. Maar ik mag verdomme niks van ze! @ Mier, het is ook de afstand ja.. Want de vriend van Nenah kan iedere dag langskomen als ie wil, daarom kan ze hem ook goed leren kennen, maar er zijn veel meer redenen.. |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Ha Loek.
blij dat ik af en toe lak heb aan me ouders |
|
DreamerTje Oudgediende
TE DOMINANT??  JEZUS CHRISTUS!! Sorry hoor, dat slaat WERKELIJK NERGENS op!!  |
|
Mier Oudgediende
@ Naomi zeker dat vna loverboys enzo dat kan ook nog he |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: TE DOMINANT??  JEZUS CHRISTUS!! Sorry hoor, dat slaat WERKELIJK NERGENS op!!  Dat dacht ik ook al.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Stomme muggen *PETS* mis  |
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
DreamerTje Oudgediende
Pffft, ken jou ondertussen wel langer als vandaag maar ik moet zeggen dat ik jou dus even NIET dominant vind!! Helemáál niet zelfs.. |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
blub heeft een wijze vis ooit gezegd en we doen er goed aan er naar te luisteren |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: Pffft, ken jou ondertussen wel langer als vandaag maar ik moet zeggen dat ik jou dus even NIET dominant vind!! Helemáál niet zelfs.. Dat zeggen wel meer mensen, ik ben zo dominant dat ik makkelijk te beďnvloeden ben.. Ja.. lik mn reet.. |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Stomme muggen *PETS* mis  Ik heb ook overal muggebulten  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: Quote Cee-N-Cee: Stomme muggen *PETS* mis  Ik heb ook overal muggebulten  Echt zo erg  |
|
Mier Oudgediende
muggen pff wij hebben hier stallen vol muggen |
|
Naaoomii
Oudgediende
Heb nu ook overal jeuk..  |
|
iLike Senior lid WMRindex: 115 OTindex: 76 Wnplts: iHuis =] S |
Heehhee Mensen.. geef is wat reacties op myn Blog   |
|
Mier Oudgediende
mij prikken ze gelukkig niet zo snel  |
|
Heeeyaa Naaooomii!  |
|
nietmeer
|
@naom,
jah ik ook, ik zit hier net 5mins en ben zeker al 10x gebeten door die rotmuggen. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Sorry mods.. maar..
Godverdomme fuck iedereen die zich gerechtigd voelen om elke keer weer het leven van een ander te besturen en te controleren zonder na te denken wat ze nou eigenlijk aan het doen zijn.. Stelletje mongolische runderen, achterbakse kloothommels die niet begrijpen hoeveel pijn ze anderen doen en wat ze nou eigenlijk fout doen. Dat ze zo blind zijn, alleen naar het stemmetje in hun hoofd luisteren en niet naar anderen en om hun plannen te laten werken iedereen manipuleren en bewerken!
Het spijt me.. en ik heb geen idee of die zooi wel klopt (qua opbouw en zinsstructuur) maar het lucht wel op.. |
|
Hier is het 100% Muggen VRIJ  |
|