|
nietmeer
|
bah! viespeuk  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Goeiemorgen  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Goedemorgen ikke  Lekker geslapen?? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Peop  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Staal, helemaal niet... het hele elke-dag-onder-de-douche gebeuren is bijna een dwangneurose voor sommige mensen. Het is helemaal niet goed voor je.. je huid lijd eronder namelijk.. 2-3 keer per week douchen is meer dan zat |
|
nietmeer
|
@CNC, maar het is wel lekker! dus ik ga het niet een dagje overslaan! En als ik niet douche in de ochtend ben ik de hele dag niet echt wakker! |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ikky: Goedemorgen ikke  Lekker geslapen?? Wij wel, jij ook?  |
|
ikky
Oudgediende
|
CnC, helemaal niet, dan ga je stinken. Ik zweet bijna iedere nacht, dus dan is het wel zo fris om iedere ochtend te douchen  Ik douche alleen niet als ik ziek ben, en dan voel ik me echt heel vies |
|
ikky
Oudgediende
|
@Ikke, ja, heerlijk, alleen een beetje vroeg wakker  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Staal, dwangneurose dus  Ik zou t niet willen, en ik hoef t ook niet... lekker, ja, dat is het wel.. maar goed, andere dingen zijn ook lekker  Oh ja, hoi ikke  |
|
Jannick
Oudgediende
Hoi papa..  |
|
nietmeer
|
CNC, wat jij wil pop! |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Staal: CNC, wat jij wil pop! BIATCHFIGHT!!! |
|
Ikke
Oudgediende
Douchen is gewoon lekker, maar soms heb ik er 's morgens echt geen tijd voor en ook heb ik er wel eens geen zin in... Als ik tijd en zin heb elke dag, maar ik vind 't niet heel erg om 'n dagje over te slaan... Tenzij ik echt stink (bijvoorbeeld als ik erg gezweet heb, of als er weer eens een doos rolmops op mij is opengevallen op 't werk  ) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote ikky: CnC, helemaal niet, dan ga je stinken. Ik zweet bijna iedere nacht, dus dan is het wel zo fris om iedere ochtend te douchen  Ik douche alleen niet als ik ziek ben, en dan voel ik me echt heel vies Ik heb t niet nodig, ik ga er niet van stinken  bof ik ff  Quote Staal: CNC, wat jij wil pop! Je kan er gewoon niet tegen dat jij een neurose hebt  |
|
ikky
Oudgediende
|
CnC, op een gegeven moment ruik je jezelf niet meer  |
|
nietmeer
|
CNC, jawel hoor. Vind het n heerlijke neurose.  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Staal: CNC, jawel hoor. Vind het n heerlijke neurose.  Oeehh.. Da's een scherpe.. Go CNC..   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote ikky: CnC, op een gegeven moment ruik je jezelf niet meer  Dan krijg ik wel van mn vader te horen dat ik ruik  Maar dat komt mss 1 keer per jaar voor, dusss  Quote Staal: CNC, jawel hoor. Vind het n heerlijke neurose.  Ok, ben ik t wel mee eens.. maar t is niet goed voor je  En ook niet voor t milieu, stelletje CO2 n**kers hier  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Douchen is niet alleen leuk en handig om schoon te worden  |
|
Jannick
Oudgediende
Ooeeeheeffffff, een scherpe van CNC! [sportcommeratordingstem]Wat zal staal nu gaan doen, wat zal ze gaan doen, eoh.. Oeehh! EN ZE SCOOORTT![/sportcommeratordingstem] |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Blend: Douchen is niet alleen leuk en handig om schoon te worden   Is ook zo  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Blend: Douchen is niet alleen leuk en handig om schoon te worden  Oh jee.... daar gaan we weer  Buckle up Dorothy....  |
|
Jannick
Oudgediende
Klopt Blend..  |
|
nietmeer
|
CNC, je doet er zelf ook vast wel aan mee aan di e CO2 vern**king, alleen op een andere manier weer wat meer dan ik, dus ... |
|