|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@CnC, misschien heeft je vader niet zo'n scherpe neus |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Ikke, vind jij het niet leuk om gezellig met zn 2en onder de douche te staan? Dat is efficiënter en leuker  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Cee-N-Cee: Dan krijg ik wel van mn vader te horen dat ik ruik  Maar dat komt mss 1 keer per jaar voor, dusss  En wat nou als je vader het hele jaar door verkouden is (zoals ik)  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: @Ikke, vind jij het niet leuk om gezellig met zn 2en onder de douche te staan? Dat is efficiënter en leuker  Geen commentaar  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Ikke: Quote Cee-N-Cee: Dan krijg ik wel van mn vader te horen dat ik ruik  Maar dat komt mss 1 keer per jaar voor, dusss  En wat nou als je vader het hele jaar door verkouden is (zoals ik)  Jij bent papa? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Ikke, dat is ie niet  hij heeft een beter reukvermogen dan ik  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Goedemorgen   Werd vanochtend wakker, hoor ik 2 minuten later mijjn zusje door huis lopen die om 7 uur op moest omdat de vanochtend en vanmiddag moest werken.. Hoor ik zo: Anna kan jij me ziekmelden? ik voel me heel slecht... Hmm  Terwijl ze om half 2 naar bed ging.. en ze had eigenlijk om half 9 moeten bellen, en ze had totaal geen zin om te werken, dus ik vraag me af of ze echt ziek is.. Maar ik, als lieve zus, heb haar maar ziekgemeld.. |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Mij maakt het niet zoveel uit als CNC zich niet wast, al deed hij dat 3 weken niet. Ik zit niet naast hem, zit heel ver van hem af achter mijn pc  Dus geen last van  |
|
Jannick
Oudgediende
Goed zo Anna, ze voelt zich gewoon niet zo goed.....  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Blend: Mij maakt het niet zoveel uit als CNC zich niet wast, al deed hij dat 3 weken niet. Ik zit niet naast hem, zit heel ver van hem af achter mijn pc  Dus geen last van  Jups, ik zit gelukkig ook in de andere uithoek des lands  Of hij gooit 't gewoon op 'natuurlijke feromonen' om de lokale wijfjes aan te sporen tot paringsgedrag  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Blend, t zou mij wel uitmaken  3 weken, moet er niet aan denken  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Ikke, als je 3 week niet douched dan wil ik niet weten hoe je ruikt  |
|
nietmeer
|
'maaia hie maaja hoee maaja haa maja haha, Allo salut, ... blabla allo ahaloo sin tjerroe picasoo ... je sin voiniek... noema noema jeej noema noem a jeej noema noema noema jeej keepoetelsjie dragosta din tei.'  hehe |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: @Ikke, als je 3 week niet douched dan wil ik niet weten hoe je ruikt  Pheromones  |
|
Ikke
Oudgediende
Maarre, ik ga even douchen  |
|
nietmeer
|
haha go Ikke!! douche!!  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Staal, ga jij je mond eens schrobben met zeep! Gatver, spreek niet van die vieze woorden! @Ikke, feromonen.. voor de nederlanders onder ons. Hoe dan ook, ik denk dat je die wel zult hebben ja, alleen worden de dames afgeschrikt door de zweetmeur die om je heen hangt  |
|
Jannick
Oudgediende
Doei Ikke  |
|
nietmeer
|
en nu eerst ff wat eten zoeken!!  |
|
Theetje
Oudgediende
ik bedenk me net dat als er hier morgen 25 mensen komen het wel opgeruimd moet zijn, nu kan er niemand bij, zo'n troep is het  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Hup, aan het werk Thee  |
|
Theetje
Oudgediende
Kan jij het niet even voor me doen Blend?  |
|
Little Queen