|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
Staal waarschijnlijk waren ze straalbezopen toen ze de fun hadden, dus weten ze er niks van  @Berniew ik ben er niet geweest, maar kon wel meegenieten aangezien ik in Aalten woon, en dat ligt bij Lichtenvoorde |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Casboy: heb je een beetje genoten dan?  |
|
jewel  's nachts op m'n kamer: I will survive  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Goedemorgen  Is het bij jullie ook zo'n 'mooi' weer?  Wat een zomergevoel zeg  |
|
nietmeer
|
@Blend, nou hier schijnt het zonnetje hoor  af en toe is het wel even donker enzo, maar verder.. Lekker geslapen? |
|
|
@Blend: Ja, hier schijnt t zonnetje momenteel lekker  uiteraard om t half uur afgewisseld met een flinke regenbui  maar dat mag de pret niet drukken @Casboy: en zie!!! u heeft t overleeft  |
|
Quote Blend: Goedemorgen  Is het bij jullie ook zo'n 'mooi' weer?  Wat een zomergevoel zeg  Welkom in Nederland  Piet Paulusma zegt dat 't de komende dagen beter wordt. Laten we maar op Piet vertrouwen  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Goedemorgen deze morgen, deze maandagmorgen in juli, aan het einde van deze maand, bijna het begin van de volgende maand, en da's augustus!  |
|
nietmeer
|
@Casboy, niet alleen piet zegt dat hoor  HAAay Jannick!  |
|
Jannick
Oudgediende
.. Hoi Staal   |
|
Blend
Oud Moderator
Staal Het is heel raar, vanochtend was het best mooi. Keek net naar buiten en het kwam echt met bakken uit de hemel zetten, nu kijk ik weer en ik zie voor de helft blauwe lucht  Raar land hier  Ja, ik heb prima geslapen  Jij ook? @CasboyAls ik één iemand een onbetrouwbaar persoon vind, dan is het die Paulusma wel  |
|
|
|
|
Begint hier ineens druk te worden  |
|
nietmeer
|
@Blend, ja hoor heerlijk!! lekker uitgeslapen  en idd raar landje maarja he wat doe je eraan.. Berniew gezellig toch!  |
|
hoe meer zielen hoe meer vreugd  |
|
|
Staal: op vakantie gaan naar een land waar t niet zo is?;) En ja, hoe meer zielen hoe meer vreugde  |
|
|
Aangenomen dat de aanwezigen zielen hebben  |
|
ik heb gisteren met een duplo-trein gespeeld  |
|
|
@Casboy: Jups, dan heb je een ziel  dus kun jij vreugde schenken  Was t een rode trein?  |
|
neee een gele op batterijen  en er zitten 2 macinist-poppetjes bij die beiden op een andere snelheid rijden  écht realistisch  en dan moet je bij 't tankstation een soort blokje op de rails leggen en dan stopt ie. maar zodra je de benzine slang erin doet en er weer uithaalt gaat hij weer rijden    |
|
|
 ik wil ook een duplo trein  |
|
Blend
Oud Moderator
Staal Beetje jammer dat ik op me werk zit nu  Dan is het wel minder erg dat het vervelend weer is  Als het nu super weer zou zijn dan is het helemaal vervelend als ik moet werken. Nu wordt de pijn gedeeltelijk verzacht  |
|
nietmeer
|
@Blend, wat doe je hier dan nog .. ga werken dan!  |
|
|
Staal: Gun de/het arme jongen/man/meisje/vrouw ook eens een pauze  |
|
Jannick
Oudgediende