|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
Quote berniew:  ik wil ook een duplo trein  ik ook  en ik ben 19 aug jarig dus ik weet al wat ik vraag  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Staal Ja, dat vraag ik mezelf ook wel eens af  Maar een beetje ontspannen vind ik prima  Of mijn baas dat ook vindt is nog maar af te vragen  Ik begin alweer honger te krijgen (is het ooit weggeweest dan?   ) |
|
nietmeer
|
@Berniew volgens mij heeftie dan bijna de hele dag pauze  want hij is best vaak op wmr te vinden op die werkdagen van hem |
|
wie wil er een roze koek  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Staal: hij moet toch zijn dagen zien te vullen... issie abtenaar misshien? @Casboy: vraag er dan 2, dan kunnen we samen spelen  haha |
|
|
en ja!!!! ik wil wel een roze koek  |
|
ik heb nu gewoon een programma van Microsoft dat wel bruikbaar is en ook nog werkt  *geeft roze koek aan berniew* *neemt er zelf ook één* |
|
nietmeer
|
|
|
*geeft Staal ook een roze koek* *neemt voorzichzelf de tweede* |
|
nietmeer
|
geeft Casboy een knuffel  |
|
|
@Casboy: wat voor wonderlijke werkend programma heb je van Microsoft?? Want je maakt me nieuwsgierig  En dank je voor de koek  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
.. Roze maandag  |
|
Quote berniew: @Casboy: wat voor wonderlijke werkend programma heb je van Microsoft?? Want je maakt me nieuwsgierig  Microsoft Virtual PC 2007. Ik ben nu Debian aan het installeren op mijn virutuele Linux PC  |
|
|
@Casboy: Ik zweer bij VMWARE en kon je het niet andersom doen?? Linux installeren vanwege stabiliteit en daar dan windows op een virtual machine draaien ?? |
|
Quote berniew: @Casboy: Ik zweer bij VMWARE en kon je het niet andersom doen?? Linux installeren vanwege stabiliteit en daar dan windows op een virtual machine draaien ?? vind de rest van m'n familie niet zo leuk. m'n ma zit nog in het XP tijdpark terwijl ik en m'n pa al bij Vista zitten. ik ben al bezig m'n moeder naar Vista over te zetten en de XP partitie te verwijderen zodat ik weer extra schijfruimte heb voor Vista    |
|
zo... nu even GRUB installeren  |
|
|
|
|
Jannick
Oudgediende
.. Ik merk dat de roze maandag hier duidelijk genegeerd wordt... |
|
Quote Jannick: .. Ik merk dat de roze maandag hier duidelijk genegeerd wordt... wattan, is de Gay Parade vandaag  |
|
Jannick
Oudgediende
Jep, Aalten. |
|
|
@Jannick: Nee hoor, speciaal voor die gelegenheid heb ik roze ondergoed en roze sokken aan  en casboy trakteerde net op roze koeken  |
|
[casboy-krijgt-een-idee-mode]frikandellen met een roze kleurstof  [/casboy-krijgt-een-idee-mode] |
|
nietmeer
|
oe sexy hoor roze ondergoed  |
|
|
@Casboy: vleeskleurige frikandellen EN het is roze maandag?? Op de een of andere manier denk ik dat je idee wel aan gaat slaan  Staal: ja he  vond ik ook  ik voel me graag sexy haha |
|
ik heb 2 roze onderbroeken  en Jannick noemde ze: fluorescerende onderbroeken  |
|