|
Regie
Erelid
 WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
|
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
hoi strijkertje  |
|
nietmeer
|
kpuc ik moet nu wel zelf me brood smeren   |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ze is er uit protest een 2 weken geleden mee gestopt, ik vind het maar idioot, maar als dat haar gelukkig maakt.. mag ze ook niet van mij verwachten dat ik het opruim in mijn kast, leg ik het wel netjes neer op mijn fatboy.. |
|
nietmeer
|
Thee, misschien dat je kast dan idd een rommeltje is, in je mams ogen dan  Strak beleid Misha, zo wordt je volwassen  |
|
nietmeer
|
zo kan je ook denken  @ kpuc maar me moeder smeert zo goed  |
|
Theetje
Oudgediende
bij mij valt de kleding uit mijn kast als ik die opendoe  @mishatje; ik moet al ongeveer 10 jaar mijn eigen brood smeren.. zeg gerust 12 jaar..  |
|
nietmeer
|
Snappen jullie dan niet dat ik een grapje maak   |
|
nietmeer
|
Vandaar dat ze niet meer vouwt, je plempt het toch zo in de kast  |
|
nietmeer
|
Kpuc je wilt mijn kleren kast niet zien  |
|
Theetje
Oudgediende
maar het is toch kinderachtig? "ik vouw jouw was niet want jij ruimt niet op" Dan zou ik dus kunnen zeggen: "oke, ik laat de hond niet meer uit want ik heb daar geen zin meer in" Het is gewoon kinderachtig...  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ik ook niet  |
|
nietmeer
|
Thee, als iemand in een bord eten, waar ik me net de takke op heb staan koken, spuugt, dan kook ik niet meer voor die persoon  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
In militaire dienst deden ze dat wel anders. Ze zetten de kast schuin, kan je alles opnieuw inruimen.  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Thee, als iemand in een bord eten, waar ik me net de takke op heb staan koken, spuugt, dan kook ik niet meer voor die persoon  Huh?  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Mijn sergeant niet, maar ja, ik had altijd een perfect opgeruimde kast en bed.  |
|
nietmeer
|
Tis een beetje een grove vergelijking Misha, maar goed, iemand doet moeite om iets netjes gevouwen te krijgen en ziet dan dat het zo plompverloren in een kast wordt gepropt, dan ga je toch denken van waar de hel doe ik dat voor? |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Kpuc: Thee, als iemand in een bord eten, waar ik me net de takke op heb staan koken, spuugt, dan kook ik niet meer voor die persoon  dus dan hou ik op met de hond uitlaten, want daar is al vaak genoeg ruzie over geweest, dat ik het niet vaak genoeg deed enzo.. Ow, en dan hou ik ook op met mijn best te doen om gelukkig te zijn in huis, want als ik een keer vrolijk was vroeg mijn vader altijd of ik "wel even normaal" wilde doen.. Werkt het zo? zo werkt het toch neit?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Had je eens in de kast van de sergeant moeten kijken, hoe die eruit ziet.  Die worden niet gecontroleerd.  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Tis een beetje een grove vergelijking Misha, maar goed, iemand doet moeite om iets netjes gevouwen te krijgen en ziet dan dat het zo plompverloren in een kast wordt gepropt, dan ga je toch denken van waar de hel doe ik dat voor? Hopelijk denkt me moeder niet zo over me kast  |
|
nietmeer
|
Zucht, je ziet het echt niet Thee, iemand doet moeite voor jou, en ziet die moeite voor niets gedaan zijn, dan ben je toch wel gek als je die moeite blijft doen als t niet verbetert? En wat die hond ermee heeft te maken snap ik niet zo, dat beest kan er niks aan doen als iemand even geen zin heeft om m uit te laten |
|
nietmeer
|
kpuc misschien was de hond even niet aardig  |
|
nietmeer
|
Een gezin is een samenspel, geen spelletje. |
|
WMR-kok
Oudgediende