|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Giovanni: Quote Jannick: Trut, hier is het gewoon, normaal ,geen beta  Trut?  Anouk op een houtvlot. raflraflrafl  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Little Queen: Quote Jannick: Quote Little Queen: Is iemand creatief met het bedenken van 'n soort van omlijsting van je deurpost, met daarin verwerkt wat karaktereigenschappen van jezelf  Tampons, diagonaal plakken.. Jannick  Dieuwertje  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@LQ... foto's op papier copiëren, uitknippen. Deurstijl opschuren, stofvrij maken en in een leuk kleurtje verven. Als dat droog is in een blanke lak zetten, foto's ertegenaan en nog een keer aflakken.  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Jannick ik heb het over de 2e generatie van Window Live.  Dieuwertje daar was mijn zwager verliefd op.  |
|
Jannick
Oudgediende
@Gio, tweede generatie? Bestaat dat?  Oke  Ik denk dat ik maandverband en puzzelstukjes op mijn deur ga plakken  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ojaa het moet ook uit te werken zijn.. ik had net bedacht 'n gewone deur, met daarvoor 'n traliehek.. omdat ik niet heel erg open ben zeg maar..en dat 't traliehek dan open ging, als diegene door mij werd binnengelaten.. maar ik kan toch niet zoiets maken dat 't ook echt omhoog gaat  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Jannick zie webwereld.nl of computeridee.nl.  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Little Queen: Ojaa het moet ook uit te werken zijn.. ik had net bedacht 'n gewone deur, met daarvoor 'n traliehek.. omdat ik niet heel erg open ben zeg maar..en dat 't traliehek dan open ging, als diegene door mij werd binnengelaten.. maar ik kan toch niet zoiets maken dat 't ook echt omhoog gaat  Voorraad tampons kopen..  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Giovanni: Jannick zie webwereld.nl of computeridee.nl.  De server op www.webwereld.nl doet er te lang over om te antwoorden.    |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Mannen *zucht* |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Little Queen: Ojaa het moet ook uit te werken zijn.. ik had net bedacht 'n gewone deur, met daarvoor 'n traliehek.. omdat ik niet heel erg open ben zeg maar..en dat 't traliehek dan open ging, als diegene door mij werd binnengelaten.. maar ik kan toch niet zoiets maken dat 't ook echt omhoog gaat  een rolgordijn met een traliehek .  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Jannick vreemd, bij mij staat ie er meteen op  LQ wat is er mis met mannen?  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ojaa moet ook nog 3 ruimte's maken.. met wat er achter die deur zit.. in verschillende stijlen.. dus bijvoorbeeld heel gaotisch, heel strak een heel dik geverfd ofzo.. |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Little Queen: Mannen *zucht* Condooms dan? Heeft wel een chemische nageur..  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Jannick: Quote Little Queen: Mannen *zucht* Condooms dan? Heeft wel een chemische nageur..  Dan neem je die met een smaakje  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote Jannick: Quote Little Queen: Mannen *zucht* Condooms dan? Heeft wel een chemische nageur..  Dan zou die lerares ook denken van euh  |
|
Jannick
Oudgediende
Maar als je tampons neemt dan kan je wel een halve overstroming voorkomen  |
|
Regie
Erelid
 WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Quote Little Queen: Mannen *zucht* Helemaal mee eens *zucht* |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Tampons en condooms  |
|
WMR-kok
Oudgediende
*zucht* vrouwen, ze scheren gelijk alles over één kam  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Wat is dit nu weer LQ en Regie? Mannenafkraakavond?  |
|
Regie
Erelid
 WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Quote Peter Willemse: *zucht* vrouwen, ze scheren gelijk alles over ��n kam  Jij bent inderdaad niet zo erg bezig vandaag  ;) |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Peter Willemse: *zucht* vrouwen, ze scheren gelijk alles over ��n kam  volgens mij scheren vrouwens zich alleen omdat mannnen het willen hoor  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Regie.. ze snappen me niet  , weet jij nog wat leuks? |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Little Queen: Tampons en condooms  Je stopt die tampons in de condooms, en je tekent om de 10 cm een lijn op de muur, en bij elke 10 cm een spijker in de muur slaan. Na een overstroming weet je precies tot hoeveel cm het overstroomd is  |
|