|
nietmeer
|
Goed, beter, best... Vakantie  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.423
|
chill  |
|
nietmeer
|
Goeiensmorgens  Is er al koffie of moet ik de pot even een slinger geven? |
|
nietmeer
|
Goeiemorgen Kpuc, als je het niet erg vind... het moet nog gezet worden  |
|
nietmeer
|
Hm, oktjes dan, pruttel pruttel, en daar is den koffie  |
|
nietmeer
|
Nou hup, een snelle bak dan voordat hier het ochtendritueel weer begint  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Goeiemorgen  |
|
nietmeer
|
Hey Ikke  Goeiemorgen En tot ziens allen, ik ga aan de slag hier. Vrijdags altijd wat drukker he? Tot srakjes  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
nietmeer
|
Hoi allemaal!  ... Vandaag het 7e en 8e sport... Doei Cootje! |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
goedemorgen  ik zit alweer op school  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Goedenmorgen  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@TheE, das ook vroeg  Ik moet er over een uurtje zijn  Geen zin in, 2 uur engels, wat volkomen nutteloos is bij de man bij wie wij het hebben   |
|
Freakje Erelid
 WMRindex: 310 OTindex: 3.416
|
Goedemorgen  |
|
StefannafetS Senior lid WMRindex: 75 OTindex: 129 Wnplts: Purmerend S |
môge  ja ik heb om 9 uur pas les  lekker dagje  scheikunde, tussenuur, natuurkunde, tussenuur, duits, engels.. en vooral omdat een lesuur bij ons 50 minute duurt  |
|
Theetje
Oudgediende
ik moet over 20 minuutjes beginnen met de les  maar was met de metro en moest ook mijn kleding voor de komende 4 dagen meenemen enzo  dus wat extra tijd iutgetrokken voor het naar de metro wandelen enzo  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik moet over 'n half uurtje ofzo naar school  beetje rustig aan fietsen.. nou om 5 over 9 Biologie met 'n *piep* klas, dan van 5 voor 10 tot kwart voor 11 tussenuur, dan 20 minuten pauze van 5 over 11 tot 5 voor 12 Wiskunde, en dan van 5 voor 12 tot kwart voor 1 Natuurkunde  en daarna lekker vrij |
|
Theetje
Oudgediende
ik had op mijn middelbare school lesuren van wel 60 minuten  en hier heb ik lesuren van 50 minuten.. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Oeeeh  lekker hard muziekje aan  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@TheE, waarom voor de komende 4 dagen? vertel   |
|
nietmeer
|
Ik moet over een kwartier naar school  ... Ik heb vanaf 9 uur tot 15.40 les, het 1e t/m het 8e dus... En de laatste twee uur ook nog eens sport! Dit houd ik dus echt niet uit, zeker omdat ik meteen na een half uurtje weer trek krijg als ik een boterham eet! |
|
Freakje Erelid
 WMRindex: 310 OTindex: 3.416
|
Ik zit op mijn werk tot half 5... |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote Jarinka: Ik moet over een kwartier naar school  ... Ik heb vanaf 9 uur tot 15.40 les, het 1e t/m het 8e dus... En de laatste twee uur ook nog eens sport! Dit houd ik dus echt niet uit, zeker omdat ik meteen na een half uurtje weer trek krijg als ik een boterham eet! Bij ons duurt t/m 't 8ste tot 16:05  maar meestal gaan we in de pauze door.. en dan ben je om 15:45 vrij  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote ikky: @TheE, waarom voor de komende 4 dagen? vertel   ga er rustig voor zitten  Vanmiddag meteen na school naar Elrohir en Lessien, daar blijf ik dan tot maandagochtend, dan met de trein naar school, dan heb ik 2 uur les en ga ik weer in de trein zitten, dit maal naar Wijhe. Dan is het alweer dinsdag en ga ik weeeeer in de trein, maar dan van Wijhe naar school. En dan dinsdag na school met de metro naar huis.. Lang leve reizen op kosten van de staat  |
|
nietmeer
|
@ Little Queen Wij hebben twee pauzes, tussen het 3e en het 4e, en tussen het 5e en het 6e. Hebben jullie er soms 3? En hoe lang duren jullie lesuren? Bij mij 45 minuten. |
|