|
Freakje Erelid
 WMRindex: 310 OTindex: 3.416
|
Over een poosje dat ik mn ouders kan uitzwaaien dat ik wegga  En in die tussentijd dat ik het gezellig probeer te houden |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
owh ja... nu snap ik um  |
|
Freakje Erelid
|
haha gekkie... maar dat gaat me ook wel lukken... in de tussentijd kan ik goed en ruim sparen... mja vanaf volgende maand moet ik ook huur betalen...  omdat ik nu werk... mja daar gaan ze ook een deel van sparen voor me... dus ik betaal bijna niets... |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
Haha dat hebben ze snel geregeld zeg. sjonge... ach ja, ook niet meer dan eerlijk... denk ik |
|
Freakje Erelid
|
als ik het een beetje goed doe kan ik meer dan de helft van mn loon sparen...  per maand dan... hihi doh logisch Dus ik ben hier helemaal alleen???  |
|
Freakje Erelid
|
Ja ik ben hier helemaal alleen  *en luisterd naar de leegte...* |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik ben er nog  net even bijgepraat met een vriendin enzo  |
|
Freakje Erelid
|
|
|
Theetje
Oudgediende
Hoi Freakje  |
|
Freakje Erelid
|
|
|
Theetje
Oudgediende
ik heb over 20 minuten weer les, dus ik ga vast naar boven, ben er zo weer als ik daar mijn laptop weer kan aanslutien  |
|
Freakje Erelid
|
haha ok  tot zo |
|
Theetje
Oudgediende
ben ik weer |
|
Freakje Erelid
|
ok  is het nog interessant op school? |
|
Theetje
Oudgediende
nu niet, zit op de gang, tot de leraar kom  En heb straks PROF, das een soort mentorles en studiebegeleidng in 1, vet saai.. |
|
Freakje Erelid
|
idd klinkt al heel saai... maar ja... tot hoelaat moet je vandaag dan? |
|
Theetje
Oudgediende
uhm, tot mijn lerares geen zin meer heeft  moet om 3 over 3 op de trein stappen  |
|
Freakje Erelid
|
aha... was dat maar zo makkelijk bij mij... ik moet gewoon de tijd blijven wat ingeroosterd is... en dat wordt streng gecontroleerd... (op school dan) |
|
Theetje
Oudgediende
hier is geen bel enzo.. ik heb vanochtend ook door de pauze heen les gehad.. maar ik mag dan wel gewoon zomaaar het lokaal uitlopen om naar het toilet te gaan en koffie ofzo te halen.
het is wel heel vrij moet ik zeggen.. Deels denk ik door de "Volwassen tot volwassen" relatie die wij met de leraren hebben, we worden al volwaardige mensen behandeld en niet als kinderen die niets kunnen.. Maar daardoor wordt er ook veel van ons verwacht, heel veel zelfstandigheid enzo..
|
|
Freakje Erelid
|
tja... bij ons is het zo verschillend.. ik hoop dat het wel anders gaat worden nu ik naar de BBL ben overgestapt... maar dat merk ik aankomende woensdag wel... |
|
Theetje
Oudgediende
Wat doe je nu?
Ik moet zeggen dat ik het HBO tot nu velen malen beter vind dat hoe ik de Havo altijd gehad heb.. Veeeeeel liever dit.. |
|
Freakje Erelid
|
Ik doe nu MBO en dan 1 dag in de week naar school... welke opleiding ik doe kan je zien in mn profiel... |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ben ik weer  .. zo, 3 uur les net overleefd  |
|
Freakje Erelid
|
3 uur  |
|