|
nietmeer
|
Goeienavond ikke  |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
zeker als je met kleine kinderen stage loopt. die zijn veel te kwetsbaar . @tom, geloof het wel, weet het niet zeker. geen zin om het op te zoeken vandaag. |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik heb vandaag 3 uur zitten liegen in de aula  Was zo lijp  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
@Mier ik hoop het niet voor je @Ikke vertel, spannend  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Gothic daarom mag ik niet bij mijn stage komen totdat ik duidelijkheid heb over wat ik mankeer loop dus stage op een kinderdagverblijf |
|
nietmeer
|
Ik hou er niet van om met kleine kinderen te werken  dat moest ik afgelopen maandag van school  |
|
gothic Erelid
|
@Mier, wel logisch dat ze die regel hebben. maar wel balen. kinderdagverblijf is wel leuk |
|
Freakje Erelid
 WMRindex: 310 OTindex: 3.416
|
Ze kunnen nogal lastig zijn... alhoewel je wel hele lieve kids ertussen hebt is het merendeel juist echt moeilijk en behoorlijk eigenwijs!!! |
|
nietmeer
|
laten we het ergens anders over hebben  |
|
Mier Oudgediende
@ Gothic ja zit nu al een week gedwongen thuis. en als ik wel pfeiffer heb kan ik dus stage sjeeken en dan misschien ook wel mijn diploma. |
|
gothic Erelid
|
kleine kinderen zijn leuk voor een paar uurtjes @Mier, valt er niks te regelen met school, meestal zijn is er wel wat te regelen in zulke gevallen |
|
Ikke
Oudgediende
Kleine kinderen zijn het vervelendste dat er maar bestaat... Weg ermee  |
|
Mier Oudgediende
@ ikke ja was zelf ook een klein kind geweest  @ Gothic ja ik weet het moet afwachten zei mijn docent op school deze week moest ik maar thuis blijven en maandag gewoon naar school gaan zei hij |
|
nietmeer
|
|
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Mier: @ ikke ja was zelf ook een klein kind geweest  geweest?  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Mier: @ ikke ja was zelf ook een klein kind geweest  Zeg ik dan dat ik mezelf uitsluit? Als ik mijn ouders was geweest dan had ik mij nooit gemaakt  |
|
nietmeer
|
ik heb hier keihard de goo goo dolls opstaan  |
|
Mier Oudgediende
@ ToM of hij is nog een klein kind hangt ervan af hoe je het bekijkt  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Kindjes zijn leuk  |
|
nietmeer
|
komt enkie aan  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ Mier ik zeg niks..., ik zeg niks  Quote Ikke: Quote Mier: @ ikke ja was zelf ook een klein kind geweest  Zeg ik dan dat ik mezelf uitsluit? Als ik mijn ouders was geweest dan had ik mij nooit gemaakt  ik had mezelf ook nooit gemaakt, wat een rotkind moet ik geweest zijn  |
|
gothic Erelid
|
heb een jaar stage gelopen met peuters, vond het erg leuk. ben er wel achter gekomen dat ik geen type ben om later zelf kinderen te krijgen. |
|
Ikke
Oudgediende
Kindjes zijn heel leuk, vooral wanneer ze niet in de buurt zijn  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik ga op de basisschool werken en zelf hopelijk ook kinderen krijgen  |
|
ToMxlr
Erelid
|
ik vind kindjes heel leuk, maar hoef er later geen, die verantwoordelijkheid wil ik niet, ik wil niet dat ze zoals mij worden Ha die Enks, long time no see  |
|