|
nietmeer
|
hoe lang gaat dat nog duren enkie?  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
ha die Enks  longe time no see |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Mishatje: hoe lang gaat dat nog duren enkie?  Tot ik zelf kinderen krijg? Geen idee, hopelijk niet te lang  Werken op de basisschool duurt nog iets van 4 jaar  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
ik loop stage op een KDV maar deze week mag ik nie komen. wel jammer was graag er heen gegaan deze week. dan moest ik vandaag tot half 5 |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Enkie  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@gothic: ik weet ook zonder stage dat ik geen type ben om later kinderen te krijgen @tom: Ik wil ook geen kinderen maken die als mij zouden kunnen worden... Stel je voor  Nee dank je   |
|
Enkie
Oudgediende
|
Heey Tom  Hoe is het? En hoi LQ  |
|
nietmeer
|
El Kjúw  |
|
Ikke
Oudgediende
@Enkie: Wat bedoel je met 'niet al te lang'? Over negen maanden kan het geregeld zijn hoor  |
|
nietmeer
|
ikke ze moet nog eerst daten  |
|
Enkie
Oudgediende
|
@Ikke, het probleem is alleen dat ik nog even geen man hoef  |
|
nietmeer
|
traumatische ervaringe?  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Nah, gewoon nog even geen zin in  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Mishatje: ikke ze moet nog eerst daten  Quote Enkie: @Ikke, het probleem is alleen dat ik nog even geen man hoef  Dat is tegenwoordig ook geen enkel probleem meer  |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
@Ikke, ik wist ook al wel dat ik geen kinderen wilde maar dat neemt niet weg dat ik een hele leuke stage heb gehad. |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
je kan ook gewoon KI proberen om kinderen te krijgen heb je geen man voor nodig |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Enkie: @Ikke, het probleem is alleen dat ik nog even geen man hoef  spermabank? goed, kan alleen niet meer de late uurtjes komen vullen hier @Ikke, mm, ik denk dat het tussen ons wel iets anders ligt ikke, ik doe het niet om een andere reden |
|
Enkie
Oudgediende
|
Ja maar ik wil het ook weer niet van een vreemde  |
|
nietmeer
|
Ikke adopteer een kind van 25  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Enkie: Ja maar ik wil het ook weer niet van een vreemde  dam vraag je aan een goede vriend om een donatie te doen  |
|
nietmeer
|
@tom dat is ook weer zoiets  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ToM_xlr: @Ikke, mm, ik denk dat het tussen ons wel iets anders ligt ikke, ik doe het niet om een andere reden Ja weet ik  Maar ik zou toch geen kinderen willen die denken zoals ik denk (en die kans is groot, want bij mij in de familie worden alleen de slechte eigenschappen doorgegeven.. Wij zijn echt de uitzondering op de evolutieleer  )... Zo sadistisch ben ik nou ook weer net niet   |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
zijn meer mensen die dat doen.
je kan ook iemand draagmoeder laten zijn |
|
nietmeer
|
ikke noem eens een slechte eigenschap? |
|
ToMxlr