|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Regie: Heej, ik wordt toch opgemerkt  Zo klein ben ik dus ook weer niet  Hoii iedereen  Haaaaallo  Jannick!!   |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
|
|
Puck Oudgediende
|
Jannick.. Wat een afschuwelijke afbeelding!!  Maar het gaat wel goed hoor  Behalve de buikpijn.. Mja Enenenenenen  Ik kwam er net achter dat MA z'n kat Mickey heeft genoemt   Dat vind ik best lief  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
*zucht* ben nu alweer moe  en ik verveel me |
|
Jannick
Oudgediende
@Puck, oh, oke   Maar, da's de neus van mijn oom  |
|
nietmeer
|
Heeeey mensen!!!!  Vraagje he!! heeft er hier iemand wel eens een liefdesbrief gekregen? en wat is het verhaal daar achter!!? en heb je die brief nog bewaard? En heb je er zelf ook wel eens eentje geschreven, en vond je dat moeilijk? (opdracht voor school;)) |
|
Puck Oudgediende
|
Staal, je laat me helemaal schrikken!  Maar ik kan je niet helpen.. Nog nooit eentje gehad  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
@Staal jep, uit de 2e klas van de basisschool, heb hem nog steeds, en nee, ik heb er nog nooit een geschreven goede middag Y'all  |
|
nietmeer
|
@tom, ooo hip, van wie kreeg je die brief? en daar bedoel ik mee, wat voor persoon was het.. Zag je haar ook wel zitte, heb je daarna nog wat met haar gehad. of had je al wat met haar?? |
|
Mazzydiladilo Senior lid WMRindex: 307 OTindex: 526 S |
Nog nooit eentje gehad  Haaj allebei  |
|
Jannick
Oudgediende
Ooit eentje gehad, weet niet of ik er wat op teruggeschreven heb, en ik moet dat blaadje vol met spelfouten nog wel ergens hebben..  |
|
Mier Oudgediende
Hoi ToM   |
|
ToMxlr
Erelid
|
@staal ik was 5, ik snapte niet goed wat ze van me wou, maar mn ma heeft hem voor me bewaard  . en we het wa, nou, een naam moet ik je schuldig blijven, maar ze heeft nu al 3 jaar iets met een teamgenoot van me  'middag Mier   |
|
nietmeer
|
*zwijmelt weg met the Flowerpot men* |
|
Puck Oudgediende
|
Saha Tom! La baz?  Oeh, ik kan Arabisch  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Puck: Saha Tom! La baz?  Oeh, ik kan Arabisch  Jaah, Ich spreche ein bischen deutsch Ja  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
Quote Kpuc: *zwijmelt weg met the Flowerpot men* Blijf lekker doeselen, lekker warm, verweg met je gedachten en toch zo dichtbij...  |
|
nietmeer
|
Dat is echt een mooi nummer, thx Regie  Ik ga zo weer een potje koffie maken, en dan toch even lekker een ritje maken, het is weer droog nu  |
|
Jannick
Oudgediende
Hogy hívják a fiát?  |
|
nietmeer
|
KakBo? |
|
ToMxlr
Erelid
|
en Mier, hoe gaat het vandaag? |
|
Jannick
Oudgediende
Ártatlan vagyok!!!  |
|
Mier Oudgediende
ach ToM het gaat wel een beetje zit nu steeds te hoesten |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
Kpuc, fijn rit dan maar, fiets niet in 7 sloten tegelijk, hou je gedachten erbij, thuis gelijk weer op die mooie wolk gaan  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Jannick: Ártatlan vagyok!!!  Laurierdrop  |
|