|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Pluppel: Eehm, ik heb geslapen. Als je dat speciaal noemt  Volgende week ga ik naar Zeeland  . Ze hebben daar een Ikea ;D |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
|
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Nee hoor, Jannick  Dat vind ik het zelf ook  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Pluppel: Eehm, ik heb geslapen. Als je dat speciaal noemt  Volgende week ga ik naar Zeeland  . Wat heb jij toch met Zeeland?  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Ingvar Kamprad   |
|
Mazzydiladilo Senior lid WMRindex: 307 OTindex: 526 S |
Leuk, Zeeland  Waar precies? En als iemand nog een raar feitje (of zoals onze AK-lerares zegt "Hilarisch weetje over US") over Amerika hier ziet, meld het me dan ajb  Is HW voor morgen...  |
|
Pluppel
Oudgediende
Invar woont in Zwitserland.  Dat weet ik niet. Waarschijnlijk word ik de heuveltjes zat  Mazzy, dat weet ik niet  . Zolang het maar geen Cadzand is.  |
|
Puck Oudgediende
|
Mazzy, welk boek hebben jullie?  |
|
Pluppel
Oudgediende
Ron, ga jij er ook wel eens op uit in de eigen provincie? |
|
Puck, die opdracht komt niet uit een boek  (We hebben De Geo) Maar aangezien we het gaan hebben over US... Vond ze denk ik leuk  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Mazzydiladilo: Puck, die opdracht komt niet uit een boek  (We hebben De Geo) Maar aangezien we het gaan hebben over US... Vond ze denk ik leuk  Ik dacht 't al  Die hebben wij dus ook  Alleen wij hebben het hoofdstuk lekker overgeslagen  We mogen het maken.. En als je we dan voor dat proefwerk hoger dan een 6 (of een 6) hebben, komt er een halve punt op je rapport erbij   |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
@Pluppel, het is mijn provincie niet hoor, ik kom oorspronkelijk uit Zuid-Holland maar ik ken Zeeland heel goed.  |
|
Pluppel
Oudgediende
Waar uit Zuid-Holland?  , of staat dat op je pp?  Edit; nee.  . Ik moet eerst kijken voordat ik iets ga vragen. |
|
EEN HALVE PUNT? Relaxed!!  Dat hebben wij dan weer niet  En we slaan het HS ook niet over... |
|
Puck Oudgediende
|
Wij dus wel  Maar ik zit ook op atheneum hoor!! |
|
RonHunter
Oud Moderator
Ik kom uit Dordrecht Pluppel, de oudste stad van Nederland en de eerste plek waar de Staten Generaal bijeen gekomen is.....  |
|
Ik gymnasium  3e klas dus  Maar dan maken jullie dus niet het HS en wel de repetitie daarover?  |
|
Maar het eerste bezoek - mijn oom - is er  Als jullie nog een leuk Amerikaans hilarisch artikeltje vinden, please mail me  Dus dan ga ik maar  ! |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Doei Mazzy  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
dag mazzy, groetje van Jannick, aju |
|
RonHunter
Oud Moderator
De mazzel Mazzy  |
|
Pluppel
Oudgediende
Dag Muzzy  Is dat niet dat groene geval van die taalcursus?  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Mazzydiladilo: Ik gymnasium  3e klas dus  Maar dan maken jullie dus niet het HS en wel de repetitie daarover?  We mogen het maken, en als je dan toch al het hele hoofdstuk hebt gemaakt, kan je het net zo goed gaan leren voor het proefwerk  Wat uiteraard niet verplicht is  Doeeeeeeeeeei! Ik hoop dat je dit nog eventjes leest  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Pluppel: Dag Muzzy  Is dat niet dat groene geval van die taalcursus?  Groen? Hij heet wel zo dacht ik   |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
Heren ik ga ff onderuit, zo lukt het niet meer, tot andere keer  |
|