|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
het is hier koud.. arg.. Ow, hallo trouwens   |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik heb het ook koud  |
|
Theetje
Oudgediende
ik heb al 2 paar sokken aan, een trui van kriebeltje en mijn eigen jeans.. en nog heb ik het koud.. en ik ga nu mijn 4e kop thee drinken.. |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
ik heb geen zin om huiswerk nederlands te maken.. m'n kop staat er nu niet naar, en ik snap er bovendien toch geen hol van.. |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
En ik heb het ook koud  En op mijn werk is het nog kouder  Dus ik ga maar even wat warmers aantrekken  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Ik ga koffie zetten, tot zo  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Nou, ik zal voor de verandering eens iets anders zeggen. Ik heb het niet koud, vind het hier aangenaam. Behaaglijk zelfs  |
|
Theetje
Oudgediende
ik wil het warm hebben  ik heb een koud neuspuntje  |
|
Itchy
Senior lid
 WMRindex: 487 OTindex: 878 S |
vraagje voor blend:
hoe kan je ook al weer krijgen dat als je op een link klikt hij je email programma opstart? |
|
Little Queen
Oudgediende
|
ik heb 't nu ook koud  terwijl ik 't net nog warm had.. en ik heb buikpijn ofzo  |
|
nietmeer
|
Hallo iedereen  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Itchy: vraagje voor blend:
hoe kan je ook al weer krijgen dat als je op een link klikt hij je email programma opstart? In de link "mailto:bla @BLa.nl" zetten.. Ofzoiets  |
|
Blend
Oud Moderator
@ItchyIk zou het eerlijk gezegd zo ff niet weten   Dacht dat het mailto: en dan het e-mail adres. Maar dat werkt niet hier  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
*zet lekker hard evanesence - my immortal op*..kan mij het schelen, dat mijn moeder dat ook moet horen.. |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Blend: Nou, ik zal voor de verandering eens iets anders zeggen. Ik heb het niet koud, vind het hier aangenaam. Behaaglijk zelfs  Weetje Blend  Ik kan biertappen  In 1x goed, en precies tot het streepje  (Die van 25 ml oid  ) Nou, dat wou ik gewoon even zeggen dus |
|
Blend
Oud Moderator
Puck, je maakt me trots  Goed gedaan  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
*draait muziek nog harder  * |
|
nietmeer
|
Lq boos?  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Goeiemiddag. Weet iemand van jullie hoe ik de verkenner open?  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Jannick: Quote Itchy: vraagje voor blend:
hoe kan je ook al weer krijgen dat als je op een link klikt hij je email programma opstart? In de link "mailto:bla @BLa.nl" zetten.. Ofzoiets  Als je bedolven wil worden onder spam moet je dat vooral doen. Je kunt beter 'n mailformuliertje maken met php.. Is niet zo moeilijk, moet je maar even opzoeken op internet.. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Misha neuh niet boos.. gewoon niet weten wat ik met mezelf aan moet.. |
|
nietmeer
|
ook zoiets  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Niemand?  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Blend: Puck, je maakt me trots  Goed gedaan  Ik kan toch nog wel iets  Quote Giovanni: Goeiemiddag. Weet iemand van jullie hoe ik de verkenner open?  Goedenmiddag  Start > Windows verkenner Ik weet niet hoe het plaatje erbij eruitziet, want we hebben hier vista  (Of je moet die ook hebben, dan is het een beeldscherm met een computerkast (hoe zeg je dat in normaal Nederlands?  )) |
|
nietmeer
|
een pc puck  |
|