|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Blend: hmm, misschien moet ik maar eens naar huis gaan  Ik heb wel een beetje trek  workaholic? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Puck: Viezerds  Is gewoon de natuur hoor  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@tomNee, mijn biertje was nog niet op   |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Blend: @tomNee, mijn biertje was nog niet op   Tuttut  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Ikke: Quote Puck: Viezerds  Is gewoon de natuur hoor  tis organisch en biologisch afbreekbaar, alleen het komt moeilijk uit gordijnen @Blenddoordrinken dan, tss, daar boven de rivieren kunnen ze echt niet drinken hea  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Sorry Puck  Maar ik ga nu naar huis  Misschien tot vanavond nog  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@tom... waarom probeer je die test niet.  Heb je een indicatie.  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ToM_xlr: tis organisch en biologisch afbreekbaar, alleen het komt moeilijk uit gordijnen  Het is ook niet de bedoeling dat je dat over de gordijnen uit gaat smeren  |
|
Puck Oudgediende
|
Blend, Je moet vanavond nog  Heb ik net even bedacht  Ik ga je nl even wat opsturen  Doei   Tom, dat was echt een heeele vieze opmerking  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Ikke: Quote ToM_xlr: tis organisch en biologisch afbreekbaar, alleen het komt moeilijk uit gordijnen  Het is ook niet de bedoeling dat je dat over de gordijnen gaat smeren  daar weet ik nog een leuk waargebeurt verhaal over dat ik je ooit nog wel mail  en ne, ik speel geen rol in dit verhaal  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Tot laters Blend  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Puck: Tom, dat was echt een heeele vieze opmerking  wie? Ik?  houdoe Blend  |
|
Ikke
Oudgediende
@Puck: wacht maar, over 'n paar jaar vind je 't niet meer zo vies hoor  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote ToM_xlr: Quote Puck: Tom, dat was echt een heeele vieze opmerking  wie? Ik?  houdoe Blend  Ja, jij, ja  En je moet mij dat verhaal ook maar eeeven sturen  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Ikke: @Puck: wacht maar, over 'n paar jaar vind je 't niet meer zo vies hoor  Over een paar jaar pas  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Ikke: @Puck: wacht maar, over 'n paar jaar vind je 't niet meer zo vies hoor  nee, dan... laat ook maar zitten @Puck zal ik doen  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Puck: Over een paar jaar pas  Wacht maar tot die hormonen eens echt beginnen te werken  Dan kun je er geen genoeg meer van krijgen  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Ikke: Quote Puck: Over een paar jaar pas  Wacht maar tot die hormonen eens echt beginnen te werken  Dan kun je er geen genoeg meer van krijgen  Ja Ikke, jij zit daar nog middenin he, pubertje |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
|
|
Puck Oudgediende
|
Quote ToM_xlr: Quote Ikke: Quote Puck: Over een paar jaar pas  Wacht maar tot die hormonen eens echt beginnen te werken  Dan kun je er geen genoeg meer van krijgen  Ja Ikke, jij zit daar nog middenin he, pubertje Danku danku  Saha Pluppel!  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Pluppel: Konishawu  Hallo  ellow  how was your day? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ToM_xlr: Ja Ikke, jij zit daar nog middenin he, pubertje Ik heb er ten minste een goed excuus voor  Puberteit is de enige fase in je leven waarin seksistische opmerkingen en fout gedrag getolereerd worden (oke, tenzij je Luna heet en nooit meer uit de puberteit gekomen bent  ), dan kan ik daar net zo goed ook gebruik van maken   |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Sarah Pluppel?  Mijn dag was standaard. Niet bijzonder.  En uw dag? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Konishiwa Pluppel  |
|
ToMxlr
Erelid
|
ik vind het soms jammer, maar ik merk wel dat ik een eind uitgepuberd bent en over jammer gesproken: ik ga eten, dusik wens julle allen een lekker avondje en tot morgen  |
|