|
nietmeer
|
maar ik ben er weer  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
iemand uit m'n klas.. zit me sinds gisteren al te irriteren.. en ik ben nogsteeds niet al te vrolijk ofzo, en hij doet net of hij alles weet een blaablaablaa.. vandaag in de pauze hem weg kunnen krijgen, en gezellig met de jarige my angel kunnen kletsen  , maar tijdens biologie, zat hij weer de hele tijd te zeiken enzo. Toen op de fiets: ik wou naast my angel fietsen, nah voor mekaar gekregen.. hij was voor ons.. my angel sloeg af, hij minderde vaart want hij moest uiteraard ook dezelfde kant op als mij..*zucht* nja dus ik beide oortjes van m'n mp3 speler in en rijden maar.. ga ik hem inhalen wat doet die eikel, gaat hij net zo hard als mij rijden.. njaa toen bij de stoplichten, er stonden 3 mensen en ik kon er niet langs want ik moest rechtsaf, en dan mag je gewoon doorrijden.. dus ik dacht dan maar de stoep.. maar die eikel zat voor me dus wat doet hij gaat hij midden op de stoep staan, terwijl hij rechtdoor moest, echt dat vind ik zoooo kinderachtig.. |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Kom je net uit school, Misha ? |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Luna; dus snel maar weer aan het werk?  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
een goede middag  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Luna
Moderator
Thee, ik heb nog drie weken vakantie  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Luna: Thee, ik heb nog drie weken vakantie  ik weet het.. ben jaloers.. kan ik wel gebruiken.. |
|
Luna
Moderator
LQ, wel een eikel  |
|
nietmeer
|
Jup Luna  @LQ, sla m  |
|
nietmeer
|
Goedmiddag allen En vooral jij Peter  GOOD AFTERNOON  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Luna: Thee, ik heb nog drie weken vakantie   lucky bastard, hoewel, jij bent poas net begonnen, en ik heb er al 9 weken opzitten  maar toch... |
|
nietmeer
|
Luna geniet je wel?  |
|
Luna
Moderator
Nja, maar het vliegt voorbij jammergenoeg  |
|
ToMxlr
Erelid
|
LQ lekker ventje is dat, het type dat geen nee kent. je weet de zwakke plek van elke vent? gebruik deze informatie wijs  |
|
nietmeer
|
Vakantie vliegt altijd voorbij maar op school lijkt een dag wel een jaar te dure |
|
WMR-kok
Oudgediende
@tom... jij kan tenminste over een weekje of 40 weer op vakantie.  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Peter Willemse: @tom... jij kan tenminste over een weekje of 40 weer op vakantie.  wel eertder  28 april, Aruba  (ok) |
|
Theetje
Oudgediende
hmm, ik denk dat ik zo mijn spullen maar bij elkaar ga zoeken.. moet toch echt naar huis straks.. al wil ik dat helemaal niet.. |
|
nietmeer
|
waar ben je dan thee?  |
|
Luna
Moderator
Tom , lekkerrrrr  |
|
Theetje
Oudgediende
@mishatje; aan de verkeerde kant van NL, ik ben in Wijhe, moet in Amsterdam zijn  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Luna, jij houdt toch van franse kaasjes?  |
|
nietmeer
|
Ooeei  |
|
Luna
Moderator