|
nietmeer
|
hij heeft geheime connecties  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ben ik weer.. hmpf ja als hij zo doorgaat, moet hij inderdaad 'ns gaan oppassen  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Luna; zolang mijn eten niet in mijn maag wil blijven ga ik niet 1,5 uur naar Amsterdam reizen om daar 4 uur in een hoorcollege zaal te zitten.. |
|
nietmeer
|
LQ goes mad  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Nee, dat lijkt me ook niks Thee |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@Luna... Dan moet je eens op mijn nieuwe blogje kijken. Wat vindt je van dat kaasje.  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Misha, je wil niet weten hoe erg die gast is... |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Luna: Nee, dat lijkt me ook niks Thee vandaar dat ik nog hier zit.. voel me rond uit slcht.. Maar moet zo wel naar huis, mijn ouders denken dat ik gewoon op school ben.. |
|
nietmeer
|
LQ je moet m eens flink aanspreken als ie niet ophoud |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Little Queen: Misha, je wil niet weten hoe erg die gast is... ik heb nog wel wat virusjes in scripjes staan, wat is zn email  trouwens, mijn OT-index  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@LQ... Je kunt daar weer misbruik van maken. Laat hem bv. alles sjouwen.  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote Mishatje: LQ je moet m eens flink aanspreken als ie niet ophoud Dat heb ik al zo vaak geprobeerd... in de 3de naar de afdelingsleider geweest en m'n mentor, vorig jaar naar m'n mentor.. en nogsteeds blijft hij doorgaan.. |
|
nietmeer
|
Tom handeld in illegale praktijken  LQ, weet je wat hem afschrikt: Zoek de 3 grootste jongens van school op en zoek m op met die 3 jongens en zeg dan: als je niet ophoud met me te iriteren dan gaan deze jongens jou es flink onder handen nemen  wedden dat hij dan ophoud  |
|
WMR-kok
Oudgediende
LQ... je kan hem altijd nog aangeven voor stalking. (bij de politie) |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Misha, die ken ik niet.. Peter, hij stalkt me niet echt he.. hij irriteert me alleen maar.. |
|
nietmeer
|
LQ negeer hem dan, kijk hem niet aan en zeg ook niks tegen hem |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Mishatje: Tom handeld in illegale praktijken  ik heb mijn connecties  LQ en als je hem gewoon negeert? of je doet heel aardig tegen hem, en begint dan allemaal zenuwtrekjes te faken? ik weet hoe je je voelt, ik heb een 14jarig meisje dat het idiote idee heeft dat ik een crush op dr heb, en die loopt de godganselijke tijd te sms'sen, bellen en emailen Quote Little Queen: Misha, die ken ik niet.. ik ben vrij breed  en ik heb een NS kortingspas...  |
|
nietmeer
|
Tom, bel/sms/mail der niet terug  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Negeren helpt niet.. |
|
nietmeer
|
ik ga even weg iedereen  binnen half uur terug misschien |
|
WMR-kok
Oudgediende
Tot strakjes Misha.  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Laters  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Blegh.. ik moet zo nog huiswerk maken  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Little Queen: Blegh.. ik moet zo nog huiswerk maken  ik zit nog op school...  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
ik zit nog steeds ziek thuis  trouwens goeiedag iedereen  |
|