|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik geef 't kaften officieel op... Laat de leraren maar zeiken, dan betaal ik wel voor de beschadigingen die er toch niet inkomen... |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hmm, ik moet iets doen... |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Luna: Cafe Luna klinkt fout.. als we het cafe Tom noemen kunnen ik en mijn naamgenoten de last delen  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote Luna: Cafe Luna klinkt fout.. slaapverwekkend  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Luna: Hmm, ik moet iets doen... dan zou k het aan doen, voordat er..  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Luna: Hmm, ik moet iets doen... Kom maar hier heen, de ramen moeten nodig eens gelapt worden.   |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: Hmm, ik moet iets doen... Kom gezellig hierheen, kaften  Dan mag je op elke kaft 'n foute opmerking schrijven  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Vroeger kafte ik altijd mijn boeken met boeklonfolie, was wat meer werk maar wel het behoud van de boeken. (Boeken in eigen beheer) |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Ikke: Quote Luna: Hmm, ik moet iets doen... Kom gezellig hierheen, kaften  Dan mag je op elke kaft 'n foute opmerking schrijven  binnen en uur staan er 10 WMR'er bij ikke op de stoep  |
|
nietmeer
|
De ouderdom slaat toe Luuntje? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ToM_xlr: binnen en uur staan er 10 WMR'er bij ikke op de stoep  Mooi zo, iedere wmr'er 3 boeken en we zijn zo klaar  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote ToM_xlr: Quote Ikke: [quote=Luna]Hmm, ik moet iets doen... Kom gezellig hierheen, kaften  Dan mag je op elke kaft 'n foute opmerking schrijven  binnen en uur staan er 10 WMR'er bij ikke op de stoep  maar niet om te helpen met kaften.  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Ikke: Quote ToM_xlr: binnen en uur staan er 10 WMR'er bij ikke op de stoep  Mooi zo, iedere wmr'er 3 boeken en we zijn zo klaar  wil mn zusje wel verhuren  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Als je toch bezig bent Ikke, wil je dan ook meteen mijn boeken kaften?  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik kijk m'n vader wel eens lief aan  Die werkt gratis  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote alweerdood: Als je toch bezig bent Ikke, wil je dan ook meteen mijn boeken kaften?  Als je met 'kaften' bedoelt: benzine erover en vlammetje erbij, graag  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Ikke nee, eigenlijk bedoelde ik dat niet  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.423
|
Quote ToM_xlr: Quote Ikke: Quote ToM_xlr: binnen en uur staan er 10 WMR'er bij ikke op de stoep  Mooi zo, iedere wmr'er 3 boeken en we zijn zo klaar  wil mn zusje wel verhuren  hoe oud is je zusje  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote alweerdood: @Ikke nee, eigenlijk bedoelde ik dat niet  Jammer... |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Loek: Quote ToM_xlr: Quote Ikke: Quote ToM_xlr: binnen en uur staan er 10 WMR'er bij ikke op de stoep  Mooi zo, iedere wmr'er 3 boeken en we zijn zo klaar  wil mn zusje wel verhuren  hoe oud is je zusje  te jong voor jouw, vies ventje  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
het opruimen van mijn kamer schiet niet op...  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Theemonster: het opruimen van mijn kamer schiet niet op...  zet je pc dan ook uit  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Theemonster: het opruimen van mijn kamer schiet niet op...  Je moet ook niet WMR'en maar je kamer opruimen.  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.423
|
@ tom onder de 13 dus  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@Loekheu? nee, maar te naief vor jouw ideetjs |