|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Loek hij heeft veel inzet gehad, dit was gewoon een bedankje daarvoor en dan wil ie het niet... Whatever... |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Hij moet 't zelf weten. Als hij het niet wil, dan niet... Dankbaar zijn voor zijn inzet kunnen we ook in stilte  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Was ik weer  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Mag ik even eerlijk zijn???? Kpuc en geen verantwoording aan kunnen??? Weten jullie prutsers wel waar je het over hebt???? Het wordt tijd dat er bepaalde personen na gaan denken waar ze mee bezig zijn.!!!!!!!! |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
edit: laat maar, ik ga echt weer pissig worden als ik zo doorga.. |
|
stormzoeker Erelid
 WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
Zulluh wuh ut gezellug houduh?  |
|
Ikke
Oudgediende
Ron, allereerst, dat van geen verantwoordelijkheid bladiebla was 'n grapje van iemand... Weet niet van wie.. Niet alles zo letterlijk nemen  Zo, nu: Jupiler? |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Tjemig, wat een hoop gezeik weer. Kpuc vindt het niet fijn om zijn naam te verbinden aan een cafe. Het is ook niks voor hem en het had in overleg gemoeten. Idee was leuk, maar niet voor Kpuc. Ik stel het niet op prijs dat er gepraat wordt over iemand die zelf niet aanwezig is. Respecteer ieders keus en hou erover op. |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Mag ik één toevoeging doen? Grapjes zijn leuk, maar niet af te lezen uit tekst alleen...  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Is goed Ikke, maar wees eerlijk... Er wordt te veel gezeikt. De mensen moeten eens gaan beseffen hoeveel tijd er in een site steekt. Vrije tijd wel te verstaan...Het is allemaal vrijwillig en er zijn Mods die daar al hun vrije tijd insteken. Ik kan het niet uitstaan dat er dan personen zijn die bepaalde oordelen uitspreken. Ik ben dat beu, en ik ben gelukkig niet de enige.Als er figuren zijn die het beter kunnen dan het team wat nu voor WMR bezig is moeten ze zelf maar een site oprichten en voor zichzelf beginnen. Het moet gewoon klaar zijn met ouwehoeren. We moeten het met z'n allen doen, niet alleen en niet met groepjes. Dan is het zo afgelopen met de site, terwijl we gigantisch aan het groeien zijn.Het is zonde dat erzo veel geouwehoer is, zonder ook maar één goede reden..... |
|
RonHee Oudgediende
|
@ Luna: Wijze woorden! |
|
nietmeer
|
ron en luna zullen wij maar een duvel nemen en gezellig in een hoekje gaan zitten |
|
Luna
Moderator
Alles wordt altijd zo opgeblazen... |
|
nietmeer
|
kan ik nu een duveltje krijgen dank u wel |
|
stormzoeker Erelid
|
*Schuift een Duvel richt Hans. en neemt zelf een Guinness
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
nietmeer
|
fijn is het weer een cafe dank je wel |
|
Ikke
Oudgediende
Kan ik 'n bitter lemon krijgen? Hee Thee   |
|
RonHunter
Oud Moderator
@Luna, het wordt niet opgeblazen, het is een feit....Ik zit hier de site te verdedigen, niet op te blazen daar zijn anderen mee bezig. |
|
stormzoeker Erelid
|
Op het moment rustig  Ook een goejensmörgens Thee |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Wat is er met Kpuc z'n cafe gebeurd?  |
|
stormzoeker Erelid
|
ff teruglezen puck |
|
Luna
Moderator
Quote RonHunter: @Luna, het wordt niet opgeblazen, het is een feit....Ik zit hier de site te verdedigen, niet op te blazen daar zijn anderen mee bezig. Er wordt een grapje verkeerd opgevat, dat kan gebeuren. Maar ik snap niet waarom de site verdedigt moet worden... Puck, lees het maar terug  |
|
RonHee Oudgediende
|
Ron schuift ook aan en neemt een Guiness, en vraagt of jullie ook wat willen hebben....maar ik zie jullie zijn voorzien op dit moment, next ones for me |
|
nietmeer
|
Quote Theemonster: Halllllooooo    Hoe is het hier? je bent net op tijd het gezeur is weer even voorbij er kan weer een duveltje besteld worden |
|