|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Maar goed, vandaag nog iemand wat van plan? |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hmm, Harleydag in Breda... |
|
Ikke
Oudgediende
Oh fantastisch  Hier wordt 't vooral niksdoen... Ik ga maar nataliedeeplaatjes uitprinten  |
|
Luna
Moderator
Ik weet niet of ik ga, heb de hele nacht nog niet geslapen  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Goeiemiddag |
|
Ikke
Oudgediende
Dan val je bij 'n stoere biker in slaap  Of bij 'n harige, bezwete vetzak op 'n motor  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Hij doet het weer |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Ik wil weten hoe ik het weer terug kan krijgen dat ik Media player rechts kan zien wat het volgende nummer wordt.. Ik weet nu ook waarom ik mediaplayer niet meer gebruikte   |
|
Luna
Moderator
Nee, dan wel een sexy motorrijder  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
hmm  .. ik heb 'n korte broek aan getrokken en 'n tshirt, zie ik nu dat 't tshirt vies is  Edit : m'n pyjama zat beter  |
|
Theetje
Oudgediende
Is er niemand die mij kan helpen?  Dit is echt een vraag die ik aan mijn zusje moet vragen, want die kan niets met de computer, alleen internet (en dan haalt ze virussen binnen), msn en muziek luisteren  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Ik wordt genegeerd. Doei  |
|
Theetje
Oudgediende
ik ook hoor gio..  niemand wil me helpen  |
|
Dwarsakker Senior lid WMRindex: 487 OTindex: 415 Wnplts: bij Hoevel S |
Quote Little Queen: hmm  .. ik heb 'n korte broek aan getrokken en 'n tshirt, zie ik nu dat 't tshirt vies is  Edit : m'n pyjama zat beter  gewoon alles aanhoude, Biotex in bad en er in stappen, kwartiertje weken, afspoelen, klaar is kees, ohnee, Little Queen. |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Che cosa?  Ik ben ook weer eens in het café  |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
Thee.. ik zou 't niet weten  ik gebruik al 'n tijd geen media player meer.. omdat ie de hele tijd deed alsof 't ding oversloeg, dus toen ging ik maar Creative media source player gebruiken en nu gebruik ik amarok  |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Ik heb WinAmp  Beetje langzaam bij het opstarten maar hij werkt wel  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Winamp  Ik ben niet anders gewend eigenlijk  |
|
Theetje
Oudgediende
ik dnek dat ik weer overga naar vlc player.. |
|
Luna
Moderator
Ik gebruik altijd MediaPlayer  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Hallo allemaal....    De traagte van gisteravond was een trojan, die vrijwel alle Windows 2000 bestanden heeft vervangen, nu volgens mij al 18 verschillende virussen op mijn computer. Alleen wat klote is, dat de bestanden WhatPulse en Firefox ook geinfecteerd zijn..  Ik kreeg vanochtend dus een waarschuwing van Xs4all. Quote: XS4ALL logo Waarschuwing
Er doet zich een veiligheidsprobleem voor op uw computer of netwerk. XS4ALL heeft uw verbinding gedeeltelijk afgesloten, om uw gegevens en die van andere internetters te beschermen. Wat moet u doen
Hebt u een netwerk- of systeembeheerder, stel deze dan op de hoogte. In de mailbox van uw beheeraccount vindt u een e-mail met uitgebreide instructies. Als u de e-mail aan uw beheeraccount niet in uw reguliere e-mailprogramma ophaalt, kunt u deze via Secure Webmail benaderen. Als u de instructies in het-mailbericht opvolgt, dan hebt u het veiligheidsprobleem snel opgelost. Contact
Hebt u vragen over het veiligheidsprobleem of wilt u de instructies opnieuw toegestuurd krijgen? Stuur dan via Secure Webmail een e-mail aan abusecentre [at] xs4all.nl . Vergeet niet uw loginnaam of relatienummer te vermelden. Tijdens kantooruren beantwoorden wij e-mail doorgaans binnen enkele uren.
Generated Sun, 19 Aug 2007 10:33:44 GMT by garden2.xs4all.net (squid/2.5.STABLE12)
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ikke.. mag ik ook 'n hapje.. ik moet chocolade  .. en ijs natuurlijk  Oeeh in Noorwegen hadden ze 'n magnum bananensplit  echt zo lekker njummie  |
|
Ikke
Oudgediende
Amarok   |
|
Giovanni
Oudgediende
|
*pakt megafoon en schreeuwt* GOEIEMIDDAG!!!!! |
|